KRÄUTERHOF zgrany duet peeling i balsam do ciała z oliwą z oliwek

Dzisiaj będzie o produktach które fajnie się nawzajem uzupełniają. Jest to peeling i balsam do ciała oliwa z oliwek.
Firma jest mi zupełnie nieznana, a jakość zaskoczyła mnie niesamowicie. Zapraszam do poczytania o tym zgranym i fajnym duecie. 


 KRÄUTERHOF Peeling do ciała z oliwą z oliwek
Wygładzający peeling do ciała. Poprawia kolor skóry i wygładza ją, złuszczając martwe komórki i usuwając zanieczyszczenia. Oliwa z oliwek, masło Shea oraz pantenol poprawiają elastyczność skóry, dzięki czemu staje się ona niezwykle gładka, jedwabiście miękka i nawilżona.

skład: 


Moja opinia:
-wygodny plastikowy kubeczek z ciekawą szata graficzną
-po otwarciu  sreberka na samej górze ukazuje się zielona warstwa oleista. Przed użyciem polecam szpatułką wymieszać peeling, dzięki temu uzyskujemy jednolitą, jasno zielona konsystencję. Wymieszanie składników gwarantuje lepsze właściwości złuszczające  
-zapach świeży, słabo wyczuwalny
-peeling świetnie sprawdza się w swojej roli usuwa martwy naskórek, nie powoduje zaczerwienienia, podrażnienia
- po użyciu skóra jest wygładzona gładka i miła w dotyku idealnie przygotowana na nałożenie balsamu
-można stosować często 
-peeling spełnia moje oczekiwania, sprawia że przyjemnie się go używa 
-cena 16.90


KRÄUTERHOF Wygładzający balsam do ciała z oliwą z oliwek, masłem Shea oraz witaminami.

Producent pisze: Pielęgnuje i ujędrnia skórę, intensywnie nawilża. Oliwa ma szczególnie dobroczynne działanie przy skórze suchej i mogących na niej występować stanach zapalnych. Miąższ świeżego owocu zawiera do 60% tłuszczu, witaminę E, a także antyutleniacz. Zastosowanie oliwy z oliwek powoduje, że kosmetyki z jej dodatkiem mają właściwości wygładzające i regenerujące oraz zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry. Polecany do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry.

skład:



Moja opinia:
- opakowanie balsamu jest takie samo jak peelingu
-konsystencja delikatna kremowa, sprawia że balsam fajnie się rozprowadza na skórze
-szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy
- skóra jest delikatna gładka, miała w dotyku, odpowiednio nawilżona
- zapach przyjemny, świeży, wyczuwalny podczas aplikacji, na skórze utrzymuje się jakiś czas
-produkt nie podrażnia, nie uczula i nie zapycha skóry jak to robią niektóre balsamy 
-cena 16.90

Oba te produkty używane razem świetnie ze sobą współgrają 
Jestem z nich zadowolona 
polecam




32 komentarze:

  1. Świetna sprawa, lubię naturalne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że cena nie jest jakaś wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie na balsam bym spróbowała.
    Nie znam tych produktów wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słysze o owej firmie :D ale balsamik bym brała;p peeling z kolei wygląda jak bloto Shreka xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zestaw z dziką różą i bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej firmy mam zel aleosowy - jedna ma wade tzn zapach jest tragiczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki i przystępne ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znana firma ,ale ciekawie wyglądają-zachęciłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ich kompletnie ;) Ale cena nie jest jakoś wygórowana by ich nie przetestować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, choć te widzę pierwszy raz na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów ani firmy...ale stosunek ceny do pojemności jest zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam peelingi wiec chetnie sie na niego kiedys skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O piling jest super ! Tez moglabym go przygarnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling mnie zaciekawił :) w dodatku ma taki ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten peeling to bym wypróbowała bardzo chętnie...

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie mialam stycznosci z ta firma, ale ciekawa jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty.. chociaż moja skóra na parafinę wysoko w składach zawsze źle reaguje..

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej, ale recenzja jak i cena jak najbardziej zachęcają do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki fajny kolorek:) bardzo fajny ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio z tej firmy balsamy widziałam u siebie w biedronce : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro ładnie się spisuję i współgrają ze sobą , to chyba się kiedyś skuszę - :]

    OdpowiedzUsuń
  23. tych produktów nie widziałam :P ale ogólnie oliwa z oliwek jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten zestaw bardzo mnie zainteresował. Muszę go poszukać w sprzedaży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zielony wygląda rozbrajająco :)
    Tak wiosennie, że aż miło popatrzeć.
    Fajnie, że za niewielką sumę można kupić spore pojemnościowo kosmetyki i dobrej jakości.
    Nie znam niestety tej firmy, tym bardziej chętnie zaglądnę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, są o wiele skuteczniejsze niż drogeryjne. O tym firmie nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę te produkty, peelingu jestem bardzo ciekawa ;) fajną ma konsystencję taką zieloną :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taki duecik z masłem kakaowym i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe produkty :) recenzja zachęca do zakupów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.