Pieluszki Dada - warto polecić każdemu :)

Skoro jesteśmy przy temacie dzieciaczkowym, dziś krótka recenzja pieluszek które towarzyszą nam od narodzin córki. Pieluszki Dada dostępne w sieci sklepów Biedronka. Pewnie zna każda mama malucha. 


Bardzo lubię sklepy Biedronka, często w nim goszczę choćby od tak zobaczyć jakie nowości są w sprzedaży. Gdy pojawiło się dziecko na świecie od razu pobiegłam do sklepu. Wiele znajomych używa  pieluch Dada i są bardzo zadowoleni, więc wybór był bardzo prosty. 


Moje dziecko najdłużej używa rozmiaru 5, z innych numerków bardzo  szybko wyrosło. 
W opakowaniu jest 46 pieluch za cenę około 30 zł, pojawiają się też paczki promocyjne gdzie 2 opakowania można zakupić za 50 zł, ale bardzo ciężko można je złapać. Zwykle jak idę do sklepu już ich nie ma. Te promocyjne paki, maja namalowane inne obrazki niż te tradycyjne i według mnie są bardziej chłonne. Jeśli mi się uda wyhaczyć tą promocje kupuje kilka kartonów na zaś :)  
Dziecko dziś kończy 21 miesięcy, wiec powoli zaczynam wprowadzać nocniczek, jedna pewnie nie będzie to takie łatwe jak się wydaje. Zobaczymy


Moja opinia:
- dostępne w każdej Biedronce 
- cenowo nie są drogie 46 sztuk za 30 zł
-zapinane na rzepy, świetnie się dopasowują do kształtu malucha, nie krepują ruchów, nie obcierają, nie podrażniają, 
-chłonne, nie zdarzyła nam się jakaś poważna awaria 
- aż 5 rozmiarów zależnych od wagi malucha 
-niestety nie mam porównania i z innymi pieluchami, gdyż w tym temacie nie eksperymentuje, są idealne. Polecam 


Otrzymałam też jedną parę chusteczek nawilżanych. Do nie dawna omijałam te chusteczki szerokim łukiem. Gdy dziecko było malutkie używałam chusteczek linteo, gdyż dada wywoływała mega podrażnienie u malucha. Jednak gdy córka jest już duża, nie ma problemu jakie chusteczki stosuję. Więc to wszystko zależy od skóry dziecka nie od produktu. 
Jedynym minusem który nie odpowiada mi tych chusteczkach  jest to zapach, zdecydowanie wolałabym alby był ładniejszy. 
Fajnie nawilżają, są dobrze nasączone, przystępna cena 





A wy jakie pieluszki stosujecie u maluchów ?
Czy dada spełnia również Wasze oczekiwania 


Jednocześnie informuję - bardzo proszę nie wysyłać do mnie meili prywatnych odnośnie z zapytaniem jak podjęłam współpracę z Biedronką. 
Biedronka od dawna współpracuje z blogerami i nie jest to nowość 
Mój blog to nie biuro informacji 

31 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych pieluszkach dobre opinie :) moja kuzynka wiem, że też je używała a i koleżanka mówi, że kilka razy kupili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam doświadczenia w pieluszkach- żadnego ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u młodszej córeczki Dada pieluszki spisują się dobrze, starsza gdy jeszcze potrzebowała pieluszek na Dadę miała uczulenie. Natomiast chusteczek nawilżanych Dada nie kupuję bo mi w ogóle nie podchodzą - wg. mnie nie pachną za ładnie i jeszcze są za mokre i śliskie. Ale i tak kupuję w Biedronce - Fitti te pakowane po 3 za niecałe 10 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiti jeszcze nie próbowałam
      mi w dada zapach nie podchodzi kompletnie

      Usuń
    2. Ja jusz uzywam pare lal dada papersy i chusteczki u synka mialam dada u curki tesz i teras trzecie sie urodzilo i sa super polecam

      Usuń
  4. Już nie używamy , ale używałam tylko Dada porównałam z innymi i wszył u mnie najlepiej. Chusteczki mi zapachem nie przeszkadzały , ale fakt za mokre i śliskie , a i tak ich używałam bo młodemu się nic nie działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wolę te bardzo mokre, nie lubię tych suchych

      Usuń
  5. Ja nie jestem mamą, a też znam produkty Dada, choć pieluszki nie z własnego doświadczenia. Ale gdy kiedyś zostanę mamą, na pewno to właśnie te pieluszki będę używać.
    Znam za to chusteczki, najbardziej lubię lawendowe, i uważam, że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używaliśmy Dad na początku, teraz są niestety za mało chłonne :) Aż sama się czasami dziwię, że pielucha może być taka ciężka :P Przygodę z testowaniem zakończyliśmy na Pampersach, Huggiesy przeciekały, a Happy odparzały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało chłonne ? dziwne moje pije herbatki bardzo dużo - są rewelacyjne - według mnie chłonne są
      innych niestety nie znam

      Usuń
  7. Również mogę z czystym sumieniem te pieluszki, jedyne poza Pampersem(których cena mnie zniechecala) marka która sprawdziła się u mioch dzieci, od hagis były odpazenia w happy starczyło że maluch dwa razy się zesikal i już lecialo bokami:( a Dada okazały się strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam raz jakieś pampers na promocji ale co godzinę musiałam zmieniać bo takie słabe były
      i tylko na dada jadę i nie eksperymentuję

      Usuń
  8. My używaliśmy niemieckich pampersów, mamy w pobliżu sklepik gdzie są w naprawdę atrakcyjnych cenach, taniej niż w supermarkecie, właściciel je sprowadza z Niemiec i muszę przyznać że różnią się od polskich pampersów, są o wiele lepsze, chusteczki też pampersa w okazyjnych cenach z tego sklepiku. Dady używaliśmy sporadycznie i nie uczulały moich szkrabów.

    OdpowiedzUsuń
  9. U syna Dady sprawdziły się bardzo dobrze, teraz jak urodzi się drugie dziecko to tez zamierzam je stosować, chyba, że coś się będzie działo to wówczas zmienię na inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam dzieciaczków :P ale koleżanka używa i zadowolona też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tych pieluszkach dużo dobrego, używa ich moja bratowa, a raczej jej dziecko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój synek też używa tych pieluszek, ale chusteczki już innej firmy kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Używamy również, a chusteczki ostatnio Fitti z Biedronki, 3 pak za 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku przy pierwszym dziecku miałam zapas Papersów, ale ich nie kupowałam tylko dostałam od rodziny. A potem kupowałam różne pieluchy - tańsze, droższe, te z promocji. I mogłabym różne recenzje na temat różnych pieluch wydać. Ale jak tylko zaczęłam stosować zarówno u pierworodnego jak i u drugiego synka pieluchy DADA to byłam zadowolona i sprawdziły się. Co do ceny, to też sie zgadzam, ze przystępna. Też polecałam i polecam te pieluchy moim koleżankom i rodzinie. Teraz siostra kupuje je dla swojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieci moich sióstr używają właśnie tych Biedronkowych pieluch i są ok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja córcia na razie korzysta z Pampersów, zawsze kupujemy w jakiejś promocji, teraz już kończą nam się zapasy więc pewnie zmienię na Dadę, bo najbliżej mam do biedronki ;) mam nadzieję, że się nie zawiodę
    a chusteczki używam właśnie linteo najtańsze i najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje dzieci już wyrosły, ale cenowo faktycznie wychodzą super.

    OdpowiedzUsuń
  18. pieluszki używamy od urodzenia :) szkoda tylko że rozmiar 1 wprowadzili późno
    co do chusteczek to cena ok, ale skład już nie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam doświadczenia w pieluszkach, ale fajnie sie czyta!

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas Dada kiedyś zawiodła bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również najbardziej lubię DADA

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także bardzo lubię DADA. Jedne z lepszych pieluszek które używałam. Prawdę mówiąc bardziej wolę te niż pieluchy Pampers.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.