HALLE BERRY exotic jasmine - rozkosz w jaśminowym wydaniu


 Takie zestawy prezentowe cieszą moje oko niesamowicie. Uwielbiam na nie patrzeć i czasami szkoda rozpakować. Niezwykle elegancki i ponadczasowy zestaw, ucieszy każda kobietę. Zresztą kto nie lubi dostawać prezentów, raczej nie znam takiej osoby :)





“Rozkoszuję się tym pięknym, czystym momentem w moim życiu. Jaśminowe nuty są ponadczasowe, wprowadzają piękny, kwiatowy akcent. Spodobała mi się nowoczesna interpretacja, jaką kreator perfum nadał temu klasycznemu składnikowi. Pragnęłam, aby zapach był odbiciem pięknej, ale równocześnie świadomej kobiecości” – Tak Halle Berry opisała najnowsze perfumy Exotic Jasmine, kompozycję, która, tak jak sama aktorka jest zmysłowa, przyciągająca i nowoczesna.


Nuta głowy: - liście fiołka - neroli -zwiewny cyklamen
Nuta serca:jaśmin sambac -kwiat plumerii -płynny hedione
Nuta bazowa: -biały cedr -delikatna wetyweria -piżmo
Rodzina zapachowa: świeża, zmysłowo-kwiatowa kompozycja


W perfumach Exotic Jasmin, królem bez wątpienia jest jaśmin. Jego nazwa, wywodząca się od perskiego słowa „yasmin” mówi sama za siebie - pachnący kwiat. Już od wielu wieków uwodzi swoim zmysłowym zapachem. Ponoć pomógł samej Kleopatrze zdobyć serce Marka Antoniusza, a dodawany do średniowiecznych eliksirów miłości pomagał przezwyciężyć uczuciową nieśmiałość. Z biegiem lat, magiczne moce tego kwiatu nie straciły swoich właściwości. 



 Twórcą zapachu Exotic Jasmin jest David Apel z domu zapachowego Symrise. Do stworzenia kompozycji zainspirowała go delikatna kobiecość oraz nowoczesna seksowność Halle Berry. 


 Przyciągające opakowanie
Opakowanie perfum Halle Berry Exotic Jasmin jest równie ponadczasowe, co kobieta, która była inspiracją dla powstania zapachu.  Delikatny, kobiecy flakon, z wytłoczonym wzorem jaśminu, ukazuje kwiatowe oblicze kompozycji. Monogram HB został umieszczony na górze butelki i stanowi dyskretne odniesienie do ikonicznej już kreatorki perfum. Kartonik wody perfumowanej prezentuje się równie kobieco. Jego delikatna, różowa poświata oraz dekoracja w postaci płatków jaśminu wyraża elegancję oraz przenosi zmysły do egzotycznego ogrodu.


Moja opinia: 
-zestaw prezentuje się niesamowicie i przyciąga wzrok. Będzie idealnym prezenterem dla każdej kobiety, zwłaszcza iż niedługo Dzień Kobiet
- w zestawie woda perfumowana, lotion do ciała i żel pod prysznic - uwielbiam takie zestawienie kilku produktów, które uzupełniają się ze sobą. 
-flakonik różowe szkło z wytłoczonym wzorem jaśminu
-buteleczka elegancka, jak dla mnie prześliczna - zdobi moją toaletkę 
- zapach delikatny, nie nachalny, utrzymuje się dość długo
-lotion fajnie nawilża, świetnie się rozprowadza, posiada intensywny zapach, sprawia że nasz skóra pachnie przez długi czas 
-co do żelu pod prysznic, mógłby być trochę większy - fajnie jest używać przez dłuższy czas ze sobą razem te 3 produkty 
-poleca wypróbować, być może stanie się ona Waszym ulubieńcem.

Niestety nie do końca jest to mój zapach ale fajnie było spróbować coś innego


Polecam 

26 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuję ;) Patrząc na nuty zapachowe- mogłyby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd buteleczki mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemnie wygląda ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. buteleczka śliczna i do tego jaśmin czyli to co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam kupiłam mojej mamie - nadaje się na prezent dla kobiety - cena przystępna :)
    Nie pamiętam ale jakoś 65zł ? Coś koło tego - zatem warto :)
    Szczególnie, że Halle Berry jest pięknie prezentującą się kobietą :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie aktorka świetnie wygląda jak i sama woda

      Usuń
  6. Świetny layout tych produktów, jest na czym oko zawiesić, ze tak powiem :) Exotic Jasmin i jestem kupiona :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego zapachu jeszcze nie testowałam, ale na pewno przy najbliższej wizycie w drogerii rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje samo opakowanie. Aż z samej ciekawości wpadnę do drogerii zobaczyć jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. fiołki... super musi pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie piekne opakowanie i rowniez lubie takie, uzupelniajace sie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się cały zestaw, jest bardzo kobiecy i kuszący :) Intrygują mnie nuty zapachowe, ciekawe czy aromat przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się prezentuje, ciekawi nas zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne dla oka i sądzę że zapach równie przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam tego perfumy ale chętnie bym sprawdziła jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na kompletny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.