Logona Glinka brązowa z dodatkiem olejku paczulowego - mój wybawca w przetłuszczających się włosach -mogę na niego liczyć


 Produkt zakupiłam czytając pozytywną recenzję Angel - stwierdziłam skoro efekt jest tak niesamowity to muszę go mieć. Akurat trafiła się akacja darmowej dostawy, więc nie mogłam nie skorzystać. Nabyłam produkt i szybciutko zaczęłam testować, przeczytajcie co z tego wyszło.



Bogata w minerały czysto naturalna glinka. Polecana do mycia ciała i skóry twarzy: mieszanej, tłustej, trądzikowej lub zanieczyszczonej oraz do mycia włosów, szczególnie przy wrażliwej skórze głowy, a także skłonnej do przetłuszczania i łupieżu.



 Zastosowanie: zwilżyć włosy lub ciało i wmasować niewielką ilość, o wielkości włoskiego orzecha, w skórę. Poddać krótkiemu działaniu, spłukać dokładnie ciepłą wodą.




Moja opinia:
-produkt zakupiłam z myślą o moich przetłuszczających się włosach i tylko w tym kontekście były moje testy 
-jak na glinkę opakowanie - tubeczka to dobre i praktyczne rozwiązanie 
-zapach paczuli utrzymuje się bardzo długo na włosach, ale jest on delikatny i nie drażni mojego nosa 
- nie polecam nakładać produktu bezpośrednio na mokre włosy, gdyż nawet krótkie trzymanie może niepotrzebnie je przesuszyć. U mnie ten sposób się nie sprawdził 
- rozwiązaniem jest dodanie niewielkiej ilości podczas pierwszego mycia do szamponu, dzięki temu glinka pochłania nadmiar sebum i włosy dłużej pozostają świeże
- produkt stosuję gdy wychodzę w rozpuszczonych włosach i potrzebna mi puszystość przez dłuższy czas - świetnie sprawdza się w tej roli. Włosy cały czas są takie jak po umyciu, jest ich dużo więcej są puszyste, fajnie się układają, są miękkie i miłe w dotyku
- niestety nie jest to produkt do codziennego używania, gdyż moją skórę głowy podrażnia i powoduje swędzenie 
-o czym należy pamiętać - nie przesadzać z ilością wystarczy odrobina, bo efekt może być odwrotny od zamierzonego.
-polecam zakupić produkt i przetestować na sobie. Jestem z niego zadowolona i jest to moje wyjście awaryjne.
-produkt dostępny w internecie 
-cena do 35 zł mi udało się kupić za 25 zł 
TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. polecam daje fajny efekt puszystych włosów cłay dzień

      Usuń
  2. ciekawy produkt, aż prosi się o wypróbowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze - może się sprawdzi na mojej córce? Tak się jej szczyt głowy przetłuszcza, że nie mogę tego opanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam tylko nie przesadzać z ilością
      przetłuszcajaca się skóra głowy nie lubi wysuszania, wtedy reaguje o sucho terzeba wyprodukować sebum - skóra głowy przestłuszcza sie jeszcze bardziej
      ja zaprzestałam stosowania szamponów do przetłuszcajacych sie włosów, choć takie posiadam myję szamponem do włosów suchych lub normalnych. Dzięki temu skóra głowy przestała mnie swędzieć, włosy przestały wypadać, sa zdrowe i błyszczące
      Dużo też stosuje olejków i masek

      Usuń
  4. Mogę zapytać gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skarbiec natury właśnie ejst promocja 23 złote

      Usuń
  5. Po recenzji widzę, że to dobry produkt musi być. Na skórę tłustej twarzy u mnie myślę, że by sie sprawdził. A na włosy też bym chętnie wypróbowała. Super, że Ty jesteś z glinki zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy potrzebuje aby moje włosy były puszyste cały dzień, ten produkt mnie nie zawiedzie

      Usuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ale teraz bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna musi być :) Ja na razie stosuję glinkę ghassoul, która zapewnia podobny efekt do opisywanego przez Ciebie, cudowne działanie i efekty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yen produkt jest oparty na tej glince, na włosy można położyc samą glinkę jednak z szamponem daje lepszy efekt

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jakby sprawdził się do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam swoja wypracowaną pielęgnacje, dlatego nie koniecznie eksperymentuję

      Usuń
  9. pierwszy raz widzę ten kosmetyk i bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kosmetyku, ale ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi zachęcająco...jestem ciekawa jego działania na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusilas mnie, zapisuje na liste :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu.. ale Twój opis brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym mogła przetestować na skórze twarzy ;) bo mam iście trądzikowa ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie spotkałam środka, który nie wysuszyłby mi włosów, więc wolę myć włosy częściej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.