Fitomed żel do mycia twarzy ziołowy oraz glinka czerwona


Dzisiejszym poście parę słów o żelu do mycia twarzy oraz glince czerwonej z Fitomed. Uwielbiam tą firmę ma niedrogie kosmetyki a niesamowicie delikatne dla ciała i włosów, a co najważniejsze w przystępnej cenie  :)






Żel do mycia twarzy do cery suchej "Mydlnica lekarska"
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, ziela nostrzyka, kwiatostanu lipy.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w fitoterapii cery suchej i wrażliwej, żel działa oczyszczająco, osłaniająco i wygładzająco.
Polecany przez dermatologów: do mycia cery suchej i wrażliwej, do zmywania makijażu.


Skład:


Moja opinia:
- wygodne plastikowe opakowanie przeźroczyste dzięki niemu widzimy ile pozostało produktu 
-żel do mycia twarzy uwielbiam mieć z pompką dlatego produkt przelałam do innego opakowania 
-fajnie zmywa makijaż świetnie się pieni
-nie czujemy ściągnięcia dyskomfortu co jest niesamowitym plusem polecam do suchej skóry delikatnie nawilża, ja mam mieszaną i świetnie też się sprawdza 
-produkt wydajny wystarczy jedna mała pompka aby zmyć dokładnie makijaż i zanieczyszczenia 
-skóra jest miękka delikatna świetnie oczyszczona 
- nie uczula nie podrażnia, nie powoduje wyprysków 
-zapach delikatny ziołowy słabo wyczuwalny 
-przystępna cena dostępny w wybranych aptekach 
-polecam 


 Glinka czerwona
Zawiera dużą ilość krzemu, aluminium, żelaza oraz wapń, magnez, sód, potas, tytan i mangan. Ma właściwości absorbujące i zabliźniające. Jest bardziej łagodna od glinki zielonej. W praktyce kosmetycznej jest stosowana w różnych maseczkach do cery mieszanej z tendencją do trądziku różowatego. Zapobiega pękaniu naczynek krwionośnych, wzmacnia barierę naskórkową 



Moja opinia:
- kubeczek plastikowy 
- glinka fajnie się rozprowadza i szybko wysycha na twarz
-świetnie wycisza skórę ewentualne przebarwienia stają się bledsze, skóra nabiera ładnego kolorytu - nie barwi jej
- łatwo się zmywa i sprawia że buźka staję się gładka i miła w dotyku 
-polecam uważać gdyż ciężko usunąć produkt z ubrania zabarwia je na pomarańczowo,
-fajnie się rozprowadza bez grudek i jest niezwykle wydajna o ile nie przesadzimy z ilością wody 
-glinkę stosowałam ze zwykłą woda na pewno ją zakupię ponownie 

34 komentarze:

  1. z chęcią wypróbowałabym oba kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kosmetyki prezentują się bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sam raz dla mnie, moze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel muszę w przyszłości wypróbować:) do mojej skóry twarzy idealnie się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam nic z tej firmy, ale kusza mnie pozytywne opinie na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki niedrogie a niezwykle delikatne

      Usuń
  6. Ja obecnie używam glinki zielonej z Fitomedu i jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio moja skóra coraz bardziej reaguje nawey na te pozornie 'delikatniejsze' żele do mycia więc chyba wybiorę coś z fitomedu jeśli jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne kosmetyki mają i nie uczulają

      Usuń
  8. muszę wypróbować żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, na pewno skusze sie na glinke, juz mam ja w planach zakupowych ;d tylko chce znalezc raczej stacjonarnie we Wroclawiu ;) idealna na moje naczynka ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak z dostępnością, orientujesz się może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie fitomed pisze gdzie mona ja dostać

      Usuń
  11. Mi zdecydowanie żel do twarzy służył. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go bardzo lubię jak większość produktów

      Usuń
  12. Czerwoną glinkę lubię i chwalę sobie efekty po niej, szczególnie cenię sobie mydło Aleppo z glinką Beloun, która jest jedną z odmian czerwonej glinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mydło alepo ale inne o tym co piszesz nie słyszałam

      Usuń
  13. Lubię kosmetyki Fitomed, zwłąszcza mgiełkę lawendową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. żel do mycia twarzy miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel miałam, był bardzo wydajny :) Kosmetyki Fitomedu nie są mi obce, mają fajną wodę różaną i kremy do twarzy, trochę gorzej wspominam szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.