Ulga dla bolących stóp on line sól do kąpieli

Bywa tak często, że jesteście cały dzień na nogach i przychodzicie do domu i nie wiecie. co z nimi zrobić są spuchnięte, bolą. Mi się to praktycznie codziennie zdarzało i zastanawiałam się, co by tu na nie położyć, czym posmarować żeby przestały boleć i przynieść im ukojenie. Będąc w hipermarkecie zwróciłam uwagę na tą sól do stóp i napis ulga dla obolałych stóp. A, że była na promocji to jeszcze bardziej mnie zachęciło do wypróbowania. Koszt coś koło 10 zł, więc nie jest to drogo ja kupiłam na promocji za 5 zł. Produkt, o którym pragnę wam opowiedzieć to:


ON LINE  SÓL DO KĄPIELI-EKSTRAKT KASZTANOWCA I IMBIRU DO STÓP 750G


o produkcie: Pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatych w makro- i mikroelementy: mangan, chrom, miedź, kobalt. Wyciąg z lawendy działa antyseptycznie i zmiękczająco. Ekstrakt z kasztanowca uszczelnia naczynia krwionośne i pomaga w łagodzeniu bólu. Wyciąg z imbiru działa antyseptycznie, łagodzi obrzęki, rozgrzewa i poprawia krążenie. 


Sól zaskoczyła mnie pozytywnie, bo naprawdę działa i przynosi ulgę zmęczonym stopom, od razu łagodzi obrzęki poprawia krążenie, czuję się jakby nie było problemu Jest niezwykle wydajna wystarczy niewielka ilość dodana do wody. Zmiękcza skórę stóp i pachnie mega intensywnie pomarańczami, zapach roznosi się po całej łazience, aż ma się ochotę wsypać do wanny i poleżeć. Zapach rześki,  przyjemny, koi zmysły i zapewnia uczucie odprężenia. Łatwo rozpuszcza się w wodzie i nie farbuje.  
Produkt dostępny w kilku wariantach jak skończę ten na pewno wypróbuje pozostałe rodzaje:
Sól z olejkami eukaliptusowo - miętowymi działa antybakteryjnie i niweluje nieprzyjemne zapachy.
Sól z ekstraktem z lawendy i mleczkiem bawełnianym zmiękcza i regeneruje zrogowaciały naskórek.



Polecam watro mieć ją w swojej łazience najlepsza z soli, jaką do tej pory miałam. 

9 komentarzy:

  1. Przyznam, że nigdy nie stosowałam soli do kąpieli. Dobrze, że mi o tym przypomniałaś, bo zbliża się okres upalnych dni a wówczas moje stopy są obolałe, często obtarte, a kostki spuchnięte. Produkt jest bardzo fajny nie tylko z uwagi na swoje właściwości, ale również ze względu na cenę. Niejednokrotnie widziałam go na sklepowych pólkach - teraz wiem, że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja stosowałam ten produkt i przyznam, że był taki średni, szału nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sól, lubię takie produkty.Miałam kiedyś taką ale w innej wersji. Ma świetną cenę. Napewno przynosi odprężenie bolącym stopom , po całym dniu na nogach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jejku fajnie bo mają świetne kosmetyki i niedrogie

      Usuń
  5. ja zawsze leje goracej wody I sypie sporo zwyklaj soli kuchennej I mocze stopy I efekt mam zadowalajacy :) u mnie dzis makijaz
    krok po kroku
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą sól i muszę przyznać jak koleżanka wyżej, że szału nie robił. rzeczywiście bardzo ładnie pachnie, zmiękcza skórę stóp (kąpiel w samej gorącej wodzie też to robi) i tyle. mimo wszystko zawsze lubię sobie czegoś dosypać do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej firmy sól do kąpieli oliwkową, fajnie nawilża, tylko zapach za długo się nie utrzymuje, a ja lubię takie bardziej pachnące, mam wrażenie, że wtedy lepiej działają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą sól i jestem z niej całkiem zadowolona, jedyna wada to taka, że woda zmienia się na żółty, nieapetyczny kolor. Poza tym całkiem fajna i dość wydajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.