Sernik na szybko mega łatwy sposób wykonania

Witam  dziś mam dla was kolejną propozycje na ciasto na szybko tym razem serniczek Ja osobiście nie przepadam za sernikami ale u mnie w domu uwielbiają.





Serniczek po zrobieniu należy włożyć na trochę do lodówki im dłużej poleży w niej tym jest lepszy. Polecam zrobić wieczorem i zostawić na całą noc.

Dodatkowy opis: ]

jako składnik jest ser biały można kupić tłusty lub półtłusty
ja osobiście wole budyń śmietankowy delecta według mnie tej firmy są najsmaczniejsze 
1/3 szklanki mleka to trochę mniej niż połowa ( to tak gdyby ktoś nie wiedział bo ja często mam z tym problem jak coś robię z przepisu)
co do herbatników to potrzeba coś koło 300g ja kupuję przeważnie większe opakowania Petit burre 2x220g a co mi zostaje to zjadam:)
Co do wykonania 
margarynę roztapiamy z cukrem jeśli cukier nie roztopi się to proszę się tym nie przejmować on później się roztopi ważne żeby margaryna się stopiła
w osobnym garnku miksujemy ser z jajkami i międzyczasie mleko łączymy z budyniem w innym pojemniku Ja przeważnie jak już zrobię te 2 rzeczy wlewam to mleko budyniowe do sera i włączę mikser żeby połączyć

Następnie tę masę sernikową przekładamy do garnka w którym mamy margarynę z cukrem mieszamy i załączamy jak najmniejszy ogień i tak przez 10 minut mieszamy radzę nie przyspieszać tego procesu nie podkręcać ognia bo może się przypalić Po 10 minutach paruje czyli jest zagotowany



Witam jak wam mija weekend. Mój niestety zaczął się pechowo mąż miał wypadek na szczęście nic mu się nie stało. Rozwalił samochód o tyle choć dobrze, że to nie on spowodował wypadek. Niestety auto nadaje się do kasacji :( Najgłupsze jest to, że wypadek zdarzył się niedaleko domu gdy wracał z pracy sąsiadka wjechała mu pod koła nowiutkim autkiem kupionym z salonu rocznik 2012 z wyprzedaży) Jechała z córką im też się nic nie stało jedynie co to poobijały ich poduszki które się otworzyły. 

Dlatego weekend majowy będzie w domu i chyba każdy najbliższy. 

13 komentarzy:

  1. Ja nie cierpię sernika, bo kiedyś się nim przejadłam, ale za to mój przyszły mąż uwielbia i na ciepło i na zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak można nie lubić sernika?! :P ja uwielbiam, nie wyobrażam sobie żadnych świąt bez niego. o takim bez pieczenia to jeszcze nie słyszałam, trochę się go boję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez pieczenia nie trzeba cista piec tylko zamiast tego są herbatniki

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za sernikami - od święta zjem kawałek. Szaleję natomiast na punkcie Tiramisu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie.

    W spisie składników jest ser biały - chodzi o taki w wiaderku 1kg na sernik, a nie zwykły biały chudy czy tłusty prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wygląda, mój mężczyzna z ciast mógłby mieć tylko sernik :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobiłaś mi smaka , muszę wypróbować ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.