Hair In Balance By ONLYBIO Płukanka octowa nadająca blask i domykająca łuskę włosa - HIT


Ostatnio głośno w mediach zrobiło się o płukance octowej Only Bio, dlatego również ja postanowiłam ją przetestować. Akurat w ostatnim Boxie Pure Beauty była, więc zadanie miałam ułatwione, bo nie musiałam iść na poszukiwania do sklepu. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdziła, to zapraszam do dalszej części.


Płukanka octowa z linii Hair in Balance to nasze rozwiązanie dla szorstkich i matowych włosów. Dzięki niej osiągniesz efekt idealnej gładkości i blasku.
Moc zakwaszania: Zawarte w formule octy owocowe pomogą zamknąć we włosie nawilżenie, domykając jego łuskę, zmiękczając go i wygładzając. Formuła ogranicza puszenie i elektryzowanie się włosów.
Co nawilża? Aloes chroni włosy przed utratą wilgoci. Nawilżone pasma są bardziej elastyczne, mniej podatne na łamliwość i rozdwajanie się końcówek.


Płukanka octowa Only Bio sprawdzi się w przypadku włosów szorstkich i matowych. Aplikacja jest niesamowicie prosta, po zastosowaniu odżywki i jej spłukaniu wystarczy polać lub wgnieść płukankę we włosy, a następnie po 10 minutach zmyć. Należy stosować co 3-4 mycia, czyli nie codziennie. Egzotyczny zapach smoczego owocu wprowadza nas w niesamowity nastój. Po zastosowaniu włosy są przyjemne w dotyku, gładkie i dociążone, co niesamowicie ułatwia ich stylizację. Efekt wygładzania utrzymuje się, bo dzięki tej płukance ostatnio nie mam bad hair day. Bardzo fajny produkt. Polecam.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubie produkty tej marki, płukanki jeszcze nie miałam, jak moje włosy będą tego potrzebować to chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.