Sylveco WOW emulsja myjąca do twarzy dla nastolatków - niesowity efekt oczyszczenia.



Zanim otrzymałam pudełku Pure Beauty nabyłam w sklepie internetowym żel myjący WOW z kwasem salicylowym. Jakieś było moje zaskoczenie, gdy w pudełku również znalazł się ten żel ale z innymi składnikami. Powiem Wam, że rewelacyjnie oczyszcza skórę twarzy. Dawno nie miałam tak dobrego produktu myjącego, który nie wysusza skóry i ją super oczyszcza. Jestem ciekawa innych kosmetyków z tej serii, bo serum, które było w październikowej edycji również jest niesamowite.


Sylveco WOW to linia kosmetyków przeznaczona do pielęgnacji cery młodej, z pierwszymi problemami skórnymi. 

Sylveco WOW Emulsja myjąca do twarzy dla nastolatków to produkt do pielęgnacji młodej cery i nie tylko. Łagodna formuła, idealna do codziennego stosowania. Dokładnie oczyszcza skórę bez ryzyka wystąpienia podrażnień. Łagodzi zaczerwienienia i nawilża naskórek. Pozostawia skórę miękką i wygładzoną.

Składniki aktywne 
sok z brzozy - łagodzi podrażnienia, rozjaśnia skórę, redukuje wypryski
sorbitol - humektant, intensywnie nawilża
olej z czarnuszki – redukuje wypryski, łagodzi podrażnienia, nawilża i uelastycznia skórę

Ingredients (INCI): Aqua, Betula Alba(Birch) Juice, Sorbitol, Cetyl Alcohol, Nigella Sativa (Black Seed) Seed Oil, Lauryl Glucoside, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehdroacetic Acid.

Jestem zachwycona. Moja skóra nigdy nie była tak dobrze oczyszczona. Uwielbiam myć twarzy tym produktem. Nawet piękna szata graficzna zachęca do używania. Polecam wypróbować. 

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.