Carolina Herera Good GirlVery Good Girl Glam - mój ulubieniec kwiatowy.



Very Good Girl Glam marki Carolina Herrera odkryłam dzięki próbce umieszczonej w magazynie Twój Styl. Powiem Wam, że zakochałam się od pierwszego wejrzenia, powąchania. Zapach niesamowicie kobiecy, otulający. Pachnie przez cały dzień i czasem jeszcze na drugi dzień. Jestem nim oczarowana. Zamówiłam na Douglas i zobaczcie poniżej, jak pięknie zostały zapakowane.


Podążając śladem światowego sukcesu Very Good Girl, Carolina Herrera przedstawia w 2022 nowy zapach – Very Good Girl Glam. Przesuwając granice między zrównoważonymi składnikami, a unikalnym i nowoczesnym procesem ekstrakcji, Very Good Girl Glam stanowi odę do pełnej siły kobiecości, zamkniętej w nieustraszonych i bezkompromisowych perfumach. Kultowa szpilka została tym razem podkreślona kaskadą brokatu. To właśnie ten urokliwy detal, rozbudził wyobraźnię kreatorów zapachu: Quentina Bischa, Louise Turner i Shyamali Maisondieu. Wspólnie stworzyli iluzję połyskującej nuty głowy, która oparta została na aromacie czerwonych owoców, gdzie pierwsze skrzypce gra soczysta wiśnia. Głębia jej aromatu, została zintensyfikowana nutą wanilii w bazie, tworząc wielozmysłowe doświadczenie zapachowo-smakowe. Słodko-pikantne kontrasty nawiązują do dualizmu Good Girl, który jest nieodłączną częścią wszystkich zapachów należących do rodziny.

Kategoria: drzewne, kwiatowe
Nuta głowy Czereśnia
Nuta serca Róża
Nuta bazy Wanilia

Opakowanie piękne, niesamowicie urokliwe. Zdecydowanie zdobi moją toaletkę. Zapach urzekł mnie już po pierwszym psiknięciu. W tym momencie kończę już 30ml i niewiele pozostało na dnie, ale myślę, że za jakiś czas do niego wrócę. Trwałość i zapach sztos. Polecam.

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.