RATED GREEN - Kuracja regulująca do skóry głowy z rozmarynem i aktywnym węglem


Moja skóra głowy, niestety nie jest w najlepszej kondycji. Okresowe wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy, przetłuszczanie. Doszłam do wniosku, że drogeryjne, ogólnodostępne kosmetyki są zbyt słabe i udałam się do trychologa. Oczywiście za parę miesięcy pokaże wyniki, a dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o dość ciekawym kosmetyku, który całkiem dobrze sobie radzi nawet nawet na problematycznej skórze. Zapraszam.


Marki nie znam , nawet z nazwy. Jest to dla mnie nowość. Do wypróbowania zachęcił mnie opis producenta, skład i opakowanie, które zasugerowało, że to może być całkiem dobry produkty.


Rated Green ROSEMARY Kuracja regulująca do skóry głowy z rozmarynem i aktywnym węglem 200 ml
Podaruj swojej skórze głowy i włosom wyjątkowy komfort świeżości i czystości dzięki luksusowej terapii SPA. Kuracja zawiera parzony na zimno organiczny sok z rozmarynu oraz starannie dobrane składniki roślinne. Dodatek węgla aktywnego reguluje wydzielanie sebum i sprawia, że przetłuszczająca się skóra głowy jest oczyszczona i zrewitalizowana, a włosy lekkie i wyjątkowo miękkie.

- Kuracja dla tłustej skóry głowy
- Zawiera 97% naturalnych składników
- Zawiera organiczny sok z liści rozmarynu certyfikowany przez Eco-cert
- Otrzymywany w procesie Cold-Brew (parzenia na zimno) bez użycia wysokiej temperatury i szkodliwych chemikaliów
- Idealnie wzmacnia skórę głowy i jednocześnie zmiękcza włosy
- Nie musisz używać dodatkowej odżywki do włosów
- Bez silikonu, odpowiedni do codziennego stosowania
- Luksusowa naturalna aromaterapia dla zestresowanej skóry głowy
- Bez szkodliwych konserwantów, takich jak parabeny, izotiazolinony, phenoxyethanol
- Testowany dermatologicznie


Opakowanie gumowa tubka, zakręcana. Konsystencja kremowa, przypomina węglową maseczkę do twarzy. Zapach ziołowy, całkiem przyjemny. Maska bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, skórze i dość dobrze się z nich zmywa. Włosy po zastawaniu są niesamowicie zdyscyplinowane, odbite od nasady, lekkie, błyszczące. Moja problematyczna skóra głowy dość dobrze reaguje na ten kosmetyk i powiem więcej zdecydowanie mniej się przetłuszcza. Jak dla mnie maska to strzał w dziesiątkę i jestem mega zadowolona. Chętnie wypróbowałabym inne kosmetyki z tej marki. Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.