ADOPT' Midnight for her woda perfumowana dla kobiet 30ml


Bardzo się cieszę, że w pudełeczku pojawił się w końcu jakiś zapach. Marka Adopt jest mi zupełnie nieznana, dlatego tym bardziej byłam ciekawa jak z trwałością i zapachem. Już na wstępnie muszę przyznać, że zapach idealnie wpasował się w mój gust a i trwałość pozytywnie mnie zaskoczyła.



ADOPT' Midnight for herwoda perfumowana dla kobiet
Woda perfumowana dla kobiet
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: czarna porzeczka, malina
Nuty serca: róża
Nuty bazy: paczula



Woda perfumowana Adopt dostępna jest tylko i wyłącznie w Rossmanie. Cena 39,99 - 30ml. Opakowanie poręczne, praktyczne, niewielkich rozmiarów z atomizerem. Idealne do torebki lub na wyjazd. Zapach świeży, nie jest nachalny i co najlepsze utrzymuje się zarówno na skórze jak i na ubraniu cały dzień. Trwałość pozytywnie mnie zaskoczyła i chętnie wypróbuje inne zapachy z tej firmy.

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.