Olejek z purpurowej róży do włosów zniszczonych o'right


Jak już wiecie lubię oleje, olejki w każdej formie i do każdej partii ciała. Bardzo odpowiada mi ta forma pielęgnacji i nie zamierzam zmienić ją na zdaną inną. Jakiś czas temu otrzymałam dość ciekawy olejek z roży purpurowej i dzisiaj postanowiłam Wam napisać o nim coś więcej. Zapraszam. 

Nawilżający olejek do pielęgnacji włosów zniszczonych i farbowanych. Zawiera olejek eteryczny z róży purpurowej i czynników krystalicznych. Naprawia łuski włosów, Opracowany na bazie olejku z róży purpurowej i czynników krystalicznych, regeneruje łuski włosów, przywracając im sprężystość i połysk. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii mikronów, łatwo się wchłania, nie pozostawia uczucia przetłuszczenia. Pozostawia włosy aksamitnie gładkie, miękkie i jedwabiste, a subtelny zapach róży purpurowej rozpieszcza Twoje zmysły. Polecany do użycia wraz z Szamponem i Odżywką z Róży Purpurowej, przedłuża efekty działania.

Naturalne składniki olejku pochodzą ze zrównoważonej i odpowiedzialnej produkcji.


 Olejek O'right pięknie pachnie, co zwróciło moją uwagę w pierwszej kolejności. Aplikacja dzięki temu jest niesamowicie przyjemna dla mojego nosa, aż chce się po niego sięgać. Konsystencja przyjemna, jakby silikonowa. Olejek próbowałam nakładać zarówno na suche włosy, jak i na mokre, ale zdecydowanie najlepszy efekt mamy aplikując go na lekko wilgotne włosy. Przy moich cienkich włosach, niestety należy uważać z ilością i wystarczy maleńka kropla, bo obciążenie murowane, ale w przypadku gęstych włosów córki efekt niesamowity. Włosy błyszczące, gładkie, miękkie w dotyku. Szczerze chętnie bym wypróbowała szampon i odżywkę z tej serii. Polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.