PURE BEAUTY Enjoy The Sunshine - wakacyjne kolorowe pudełko - openbox


Dzisiaj przychodzę do Was z Open Boxem kolejnego wakacyjnego pudełka PURE Beauty. Szata graficzna jak zwykle robi niesamowite wrażanie. Co mnie pozytywnie zaskoczyło, to fakt, że kosmetyki które nie mieszczą się w pudełku są dodawane osobno. Dzięki temu mamy też duże kosmetyki a nie tylko takie co zmieszczą się do pudełka. Fajna sprawa. Jestem pozytywnie zaskoczona koncepcją. Zapraszam do obejrzenia zawartości poniżej.


Vianek łagodzącykrem do twarzy BB spf 15. Lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu), chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Miałam bardzo fajny kosmetyk.
Biolaven mgiełka do ciała - lubię tego typu kosmetyki i markę, dlatego cieszy mnie obecność mgiełki w pudełku.
Physiogel balsam nawilżający do ciała kosmetyk , który zawsze się przyda. Zwłaszcza, że dedykowany jest skórze suchej, podrażnionej. Po lecie będzie idealny.
Floslek peeling do twarzy z kwasami aha. Delikatnie, ale jednocześnie dokładnie i głęboko oczyszcza skórę twarzy, szyi i dekoltu z zanieczyszczeń, resztek zrogowaciałego naskórka oraz nadmiaru sebum. Miałam już peeling tej firmy i byłam zadowolona.
Bielenda peeling do stóp odświeżająco wygładzający. Zdecydowanie wolałabym peeling do ciała, ale ten do stóp z chęcią wypróbuję.



Visplantis so flow brązująca pianka do ciała. Kolejny ciekawy letni kosmetyk.
Pierrerene lakier do paznokci.
Onlybio serum do twarzy adaptogenne rozświetlające. Jak wiecie uwielbiam kosmetyki do włosów tej marki. Produkty do twarzy dopiero poznaje, więc bardzo się cieszę, że będę mogła przetestować serum.
Redblocker kojąc olejek oczyszczający do skory wrażliwej i naczynkowej. Uwielbiam olejki w każdej postaci, dlatego nieznany mi kosmetyk już testuję.
Biokap belleza maska regenerująco naprawcza. Przeznaczona jest głównie dla bardzo wysuszonych i zniszczonych włosów. Córka ucieszy się bo przy jej długich włosach sporo zużywam odzywek i masek.
Syoss suchy szampon. Mam nadzieję ze nie będzie zostawiał śladów na moich ciemnych włosach. Zwykle stosuję ten dedykowany do włosów ciemnych.
Apivita przeciwzmarszczkowy krem pod oczy i wokół ust
ISDIN przeciwzmarszczkowy filtr przeciwsłoneczny
Artishoq suplementy do włosów ze skrzypem oraz biotyną.


Jak widzicie box jest bardzo ciekawy i różnorodny. Wszystkie kosmetyki są bardzo trafione i przemyślane. Jestem mega zadowolona i już nie mogę doczekać się kolejnego pudełka.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa tego serum do włosów, a od kosmetyków od Vianka trzymam się z daleka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.