Only Bio odżywka bez spłukiwania do włosów szorstkich i plączących się.

Kosmetyki Only Bio na stałe zagościły w mojej pielęgnacji włosowej. W tym momencie mam chyba wszystkie ich szampony, które używam naprzemiennie. Co jakiś czas zastosuję coś innego ale cały czas jestem ich wierna. Odżywki też uwielbiam i nie używam żadnych innych. Mam też ich wcierkę, peelingi i oleje. Po prostu mówiąc w skrócie kosmetyki Only Bio uspokoiły mój problematyczny skalp, a także sprawiły, że mycie włosów stało się niesamowicie przyjemnym rytuałem. Włosy mojej córki z niesfornych stały się podatne na układanie. Zanim napiszę wpis o włosowych ulubieńcach chciałabym pokazać odzywkę w sprayu którą ostatnio testowałam marki Only Bio. Jeśli jesteście ciekawi efektów, to zapraszam do dalszej części.

Niewątpliwie przyjemnym akcentem wizualnym jest opakowanie kosmetyków Only Bio. Kolorowe i miłe dla oka, a forma aplikatora - spray ułatwia nakładanie.
Zapach soczystego arbuza unosi się podczas aplikacji.
Odżywka bez spłukiwania z linii Hair in Balance powstała z myślą o szorstkich, plączących się włosach. Po zastosowaniu włosy stają się gładkie, lśniące i łatwo się rozczesują. Dzięki zawartości emolientów i silikonów włosy są zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi, a po wyschnięciu są lekkie i błyszczące. Emolienty, w tym olej brokułowy, skutecznie chronią kosmyki przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Ekstrakt z akacji działa kondycjonująco. Odżywka jest lekka i nie przetłuszcza włosów.
Dzięki temu produktowi szybko okiełznasz swoje włosy nawet w bad hair day.

Odżywka sprawdzi się również u małych księżniczek, które nie lubią czesać swoich włosów. Ułatwia rozczesywanie i pomaga gdy włosy plączą się, a dodatkowo przyjemny zapach przekona do siebie każdego.


Polecam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Z uwagi na tym włosa nie używam odżywek bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze wracam do tego bloga, ciekawe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich ulubionych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Bio to zdecydowanie moja ulubiona linia produktów. Warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.