Ujędrniające serum do twarzy Eternal Gold Organique.

Kiedyś udało mi się wygrać zestaw kosmetyków marki Organiqe. W sumie to już dwa razy wygrałam. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej marki, dlatego bardzo się ucieszyłam. Na pierwszy ogień w ruch poszło serum. Mam słabość do tego typu produktów, dlatego cieszę się, że mogłam go wypróbować. Jeśli ciekawi Was, jak się sprawdziło zapraszam do dalszej części. 
ORGANIQUE Serum do twarzy Eternal Gold, 30 ml
Pielęgnacja cery dojrzałej, przesuszonej i wrażliwej. 
Opakowanie szklane z pipetką. Aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Serum przyjemnie pachnie i szybko się wchłania, jest lekkie. W składzie posiada drobinki złota, dzięki czemu skóra staje się promienna, gładka i przyjemna w dotyku. Systematycznie stosowane wygładza drobne zmarszczki, napina. Nawilża i chroni skórę przed procesami starzenia i czynnikami zewnętrznymi

Jednym słowem skóra nabiera zdrowego wyglądu, dlatego myślę, że serum warto wypróbować.

6 komentarzy:

  1. Miałam krem tej serii, ale serum jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze kosmetyków marki Organique, a to serum kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum już kojarzę, ale recenzję czytam pierwszy raz. W takim razie może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.