Oriflame Discover Parisian Lights oraz Love Nature Frut Infusion.

Czy lubicie zmiany pod prysznicem, czy wolicie używać ciągle tego samego?. Ja lubię i ostatnio mam fazę na kremowe żele, a kiedyś nie koniecznie za nimi przepadałam. Gusta i preferencje zmieniają się u mnie dość często, więc przy okazji pokaże kilka produktów, które miałam okazję używać, a które już dobiły dna. 
Co łączy serię Discovery oraz Love Nature ? Odpowiedz jest prosta, a mianowicie piękne, oryginalne zapachy. Niespotykane zapachy, to według mnie coś fajnego w łazience. Lubię mieć wybór i zwykle pod prysznicem czy na wannie stoi kilka różnych kosmetyków. W zależności od nastroju lub od tego na co mam ochotę sięgam po dany żel lub płyn. Żele spełniają swoje zadanie, myją, nie wysuszają, nie podrażniają nawet wrażliwej skóry. Dodatkowo ładnie wyglądające buteleczki przywodzą na myśl dalekie podróże lub piesze wycieczki. 

Polecam wypróbować kosmetyki myjące z Oriflame. Myślę, że warto.

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.