Dermena szampon i odżywka do włosów suchych, zniszczonych, nadmiernie wypadających.

Z kosmetykami Dermena miałam już styczność, gdy byłam jeszcze nastolatką. Wtedy, to zaczęły wypadać mi włosy i szukałam ratunku kupując coraz to nowszy produkt. Nie byłam świadomym konsumentem i wierzyłam w obietnice producenta. Moje podejście do tematu zmieniło się w ostatnich latach, dlatego problem przestał być problemem. Przynajmniej sobie z nim radzę. W sumie sporo zmieniło się u mnie po przeprowadzce do nowego domu. 
Od szamponu wymagam aby dobrze oczyszczał skórę głowy, a włosy po nim nie były suche, sianowate. Raczej szampon, który trzymamy zaledwie chwilę na włosach nie sprawi cudów, ale może przyczynić się poprawy wyglądu naszych włosów. Ważne, aby wszystko robić z głową i nie przesadzać z ilością. 
Dermena szampon do włosów suchych, zniszczonych i nadmiernie wypadających dość dobrze się pieni i zadziwiająco dobrze oczyszcza skórę głowy, co bardzo mnie cieszy. Włosy po umyciu są przyjemne w dotyku, dobrze się rozczesują. Odżywka również okazała się całkiem fajnym kosmetykiem, bo nie obciąża włosów i nawet gdy aplikuję ją na skórę głowy, nie zauważyłam, aby się jakoś szybciej przetłuszczała. Podoba mi się konsystencja odżywki. Jest tak kremowa, puszysta, lekka a zarazem dobrze nawilżająca. 

Stosuję powyższy zestaw już jakiś czas i powiem Wam, że zauważyłam różnice w kondycji moich włosów. Stały się bardziej zdyscyplinowane, końcówki mniej się łamią i co najważniejsze mniej włosów mi wypada. Skóra głowy nie swędzi. Jedyną rzeczą, która cały czas pozostaje bez zmian, to zapach, ale mi on absolutnie nie przeszkadza. 
Podsumowując: Jestem zadowolona z powyższego zestawu i jestem przekonana, że kiedyś jeszcze po niego sięgnę.

Znacie kosmetyki marki Dermena ?

7 komentarzy:

  1. Stosowałam ten zestaw i naprawdę byłam z niego zadowolona. Co jakiś czas wracam, bo naprawdę fajnie działa.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kosmetyków Dermeny mam w planach skorzystać, bo borykam się z problemem wypadania włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama lubi kosmetyki z tej firmy, ja nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny produkt. Sam o nim niedawno się dowiedziałem i potwierdzam, że na męskiej głowie też świetnie się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.