Rene Furterer 5 Sens suchy olejek wzmacniający do ciała i włosów. Luksusowa codzienna pielęgnacja.

Mam wrażenie, że niektórzy dalej nie mieli styczności z olejkami. Nie wiem co jest tego powodem. Może boją się ich używać, tłustej formuły, długiego wchłaniania. Pewnie można by tak wyliczać. Jednak kto nie spróbuję ten nie się nie dowie co traci. Oczywiście nie mówię tutaj o jednorazowym użyciu, bo do olejków trzeba się i skórę przyzwyczaić. Ja uwielbiam oleje, olejki. Zresztą widzicie je w każdym moim denku. Pamiętam swoje pierwsze podejście do olejku z drobinkami marki Nuxe. Nic mi się w nim nie podobało. Po kilku latach przygody z olejami, polubiłam go, a nieziemski efekt jaki daje zwłaszcza latem bije wszystkie inne kosmetyki na głowę. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o bestselerowym olejku francuskiej marki Rene Furterer
Moja skóra dzięki olejkom jest mega gładka. Kiedyś byłam wielką fanką peelingów. Obecnie olejki zastępują mi wiele kosmetyków, nawet krem do twarzy, choć mam cerę mieszaną. Coraz częściej zdarza mi się słyszeć komplement z ust osób które dawno mnie nie wiedziały. Mam 34 lata i jak to ostatnio Zamalowana powiedziała mat w tym wieku nie jest już tak mile widziany, jak wtedy gdy się miało 18 lat. Promienna, zadbana skóra zawsze dobrze wygląda i tego się trzymam. 

Dla wszystkich kobiet poszukujących niepowtarzalnych wrażeń, René Furterer stworzył suchy olejek upiększający, unikalny produkt do pielęgnacji włosów i ciała. Główmy założeniem 5 Sens jest pobudzenie zmysłów i przeniesienie nas do świat niezwykłych doznań. Już po pierwszej aplikacji cudowny zapach otula skórę i sprawia, że staje się ona niesamowicie gładka. Wystarczy kilka kropel aby ulec jego urokowi. Olejek zapewnia równowagę pomiędzy nawilżeniem, a suchym efektem w dotyku. Znaczy to, że skóra pozostaje nawilżona a przy tym nie klei się i nie jest tłusta. Dzięki precyzyjnemu systemowi mikro-dyfuzyjnego olejek aplikowany jest w formie lekkiej mgiełki. Suchy olejek upiększający chroni i odżywia włosy, pozostawiając je miękkie oraz lśniące. Dodatkowo piękny bursztynowy flakonik sprawia, że mamy wrażenie jakbyśmy sięgałby po luksusowy kosmetyk. Fajnie też prezentuje się na toaletce. 

Z tej serii dostępny jest też szampon do włosów i odżywka. Koniecznie muszę wypróbować. 

PODDAJ SIĘ I ODKRYJ MAGIĘ 5 SENS

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.