Floslek Beauty BOX with LOVE - BALANCE T-zone skóra mieszana pod kontrolą - idealny zestaw kosmetyków

Dawno nie miałam nic z marki Floslek. Gdy tylko zobaczyłam nową serię kosmetyków skierowaną do skóry mieszanej postanowiłam wypróbować i przetestować na sobie. Polskę nawiedziły straszne upały, dlatego cały czas szukam sposobu, aby zmniejszyć świecenie i przedłużyć trwałość makijażu. Idzie mi to coraz lepiej, bo kosmetyki, do cery mieszanej spełniają swoje zadanie. Przekonałam się też do aplikacji podkładu mokrą gąbką, a ten trik zdecydowanie przedłuża trałość podkładu. W dzisiejszy wpisie opowiem Wam o fajnej serii Balance T-zone. Pudełko otrzymałam od portalu ONLY you.
Gommage Peeling z kwasami AHA
Gommage to ekspresowy peeling, który głęboko oczyszcza, usuwa zrogowaciały naskórek i zmniejsza uczucie szorstkości. Regularnie stosowany odblokowuje i zmniejsza pory, redukuje natłuszczenie oraz poprawia kondycję skóry. Miałam już kiedyś styczność z podobnym produktem i wtedy wydawało mi się, że to niby złuszczanie, to rolujący się produkt. Ostatnio nie mam czasu na nic, dlatego rzadko wykonuję peeling na twarzy. Przez moje zaniedbanie, skóra przesłała być gładka i miła w dotyku. Pierwsze testy zaczęłam właśnie od peelingu z kwasami AHA. Jakież było moje zdziwienie, gdy już po pierwszym użyciu skóra stała się jedwabiście gładka i rozjaśniona. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że stosując ten kosmetyk nie mamy czerwonej twarzy, jak to bywa w przypadku peelingów bardziej inwazyjnych. Peeling należy stosować codziennie przez tydzień, a następnie 2-3 razy w tygodniu dla podtrzymania efektu. Polecam. Ja jestem nim zachwycona i serdecznie polecam. 

Instant detox 2 w 1 Glinka myjąca
2 – funkcyjny preparat oczyszczająco-pielęgnacyjny do cery tłustej i mieszanej na twarz, szyję i dekolt. Można stosować na mokrą skórę jako żel myjący lub na suchą jako maska. Glinka wbrew pozorem ma konsystencję kremową, pomarańczową. Dobrze oczyszcza skórę twarzy, pieni się i nie wysusza jej. Również rozjaśnia, wygładza, delikatnie nawilża. Ten kosmetyk zastępuje tonik, bo po zmyciu nie odczuwamy ściągnięcia, ani dyskomfortu. 
Krem korygujący z kwasami AHA i PHA
Kremowa bardzo przyjemna w dotyku konsystencja. Dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania. Krem, gdy śpimy delikatnie złuszcza naskórek, przywraca równowagę w strefie T, rozjaśnia, wygładza i wzmacnia mechanizmy naprawcze. 

Krem normalizujący SPF 10
Krem skutecznie pielęgnuje skórę mieszaną, tłustą w strefie T (czoło, nos, broda) i często przesuszoną na policzkach. Przywraca równowagę między przetłuszczającymi i przesuszającymi się partiami skóry oraz zapewnia optymalny poziom nawilżenia w obu strefach. Konsystencja kremowa, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Tak na co dzień, gdy nie nakładam makijażu krem średnio się u mnie sprawdza, bo czuję ściągnięcie w okolicach policzków, ale pod makijaż rewelacja. Zdecydowanie przedłuża trwałość podkładu i sprawia, że skóra mniej się błyszczy. 

Podsumowanie: Jestem z tej serii mega zadowolona i super mi się jej używa. Kosmetyki są w sumie bezzapachowe, co bardzo mnie cieszy. Już po kilku dniach skóra staje się mega gładka, rozjaśniona. Mniej się przetłuszcza, wygląda zdrowo. Odpowiednie dla wegan i wegetarian. Polecam, bo warto. Jeśli jednak nie chcecie od razu inwestować w całą serię, to zacznijcie swoją przygodę od peelingu. Jestem pewna, że dzięki niemu zapragniecie więcej :) 

23 komentarze:

  1. Kosmetyki akurat nie dla mnie, ale bardzo ciekawa recenzja i jestem pewna, że dzięki niej wiele osób skorzysta z fajnych i skutecznych kosmetyków :D
    Pozdrawiam, Agness:)
















    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kwasy więc może i jabym się polubił :) (Ps. BHA malutka literówka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem, gdzie jest ta literówka o której piszesz ?

      Usuń
  3. Uwielbiam wszystkie produkty, dzięki którym moja skóra mniej się przetłuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś lubię jak kosmetyki są w serii i mogę używać jej całej dla lepszych efektów, a jak już są ładnie zapakowane to już w ogóle mnie kupują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj właśnie widziałam post na temat tego peelingu i bardzo chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno nie miałam kosmetyków Floslek, ostatnim był bodajże żel ze świetlikiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki! Zapowiada się ciekawie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic tej marki. Ten box wydaje się całkiem ciekawy. Jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem właścicielką cery mieszanej, więc to coś co będę musiała wypróbować. Musze się przyznać, że jeszcze o tych kosmetykach nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już gdzieś ten zestaw i już wtedy mnie zaciekawił, a teraz mam ochotę jeszcze bardziej go wypróbować.
    Bardzo mi się podoba szata graficzna całego zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą serię i jak na razie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne i z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firme kojarzę z blogosfery, ale nie miałam z nią jeszcze przyjemności. Fajny design opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna seria! :) Najbardziej zainteresował mnie peeling i krem korygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poniewaz mam skórę ieszaną chętnie bym sprawdziła jak się u nie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tym peelingu czytałam same super opinie i mam go na liście zakupowej

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny boksik, przydałby mi się taki do suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam skore tłusta, ale bardzo mnie ciekawia te kosmetyki, bo juz kolejny raz o nich czytam

    OdpowiedzUsuń
  19. PieknPi prezentuje się ta linia kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie sie prezentuje ten zestaw. wygląda na całkiem przyjazny dla cery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się przyznać, że pierwszy raz je widzę, ale ten zestaw wydaje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej mai ale chętnie bym przetestowała te produkty, jak mówisz, że takie fajne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.