Catrice HOLOgraphic LOOK - lakier do paznokci spectra light.

Jak już zapewne wiecie bardzo lubię podkład All Matt marki Catrice. Zużyłam już naprawdę wiele opakowań. Jak dla mnie jest idealny, bo dzięki niemu szybko i sprawnie wykonuję codzienny makijaż. Lubię poznawać nowe produkty, dlatego będąc w drogerii zainteresował mnie przepiękny lakier Catrice, mieniący się tysiącem drobinek o ciekawej nazwie spectra light. Nie mogłam się zdecydować, bo rzadko maluję paznokcie, ale ostatecznie uległam i kupiłam dopiero podczas drugiej wizyty. 
Nie wiem czy pamiętacie, ale lakiery holograficzne były modne jakiś czas temu i ta moda wraca, w nowej udoskonalonej wersji, co bardzo mnie cieszy. W dobie matu nie każdemu ten styl odpowiada, ale ja jestem wielką fanką połyskujących subtelnie paznokci oraz ust. W dzisiejszym wpisie opowiem o pięknym lakierze. Zainteresowanych zapraszam. 
Hello Holo ! Galaktyczny blask na twarzy, oczach, ustach i paznokciach stał się dominującym trendem w tym sezonie. Marka Catrice udowadnia, że holograficzny makijaż może polubić każda z nas i stworzyć nieziemski look. Cudowny blask, opalizujący manicure i mieniący się makijaż oczu i ust. Rozświetlacze w rozmaitych formułach umożliwiają tworzenie różnorodnego makijażu i osiąganie oryginalnych efektów. 
CATRICE Spectra Light lakier do paznokci z efektem holograficznym. Opalizujące holograficzne i mocno chromatyczne wykończenia nie z tego świata! Dzięki spectra light stworzysz modny i spektakularny manicure zaledwie w kilka chwil. Lakier dobrze prezentuje się zarówno na samych paznokciach, jak i nałożony na inny kolor bazowy. Szybko schnie, jest trwały oraz prosty w obsłudze. Catrice oferuje zjawiskowe, hipnotyzujące lakiery w pięciu odcieniach. Można je ze sobą łączyć lub użyć pudru LuxChrome. Długotrwała formuła, opalizujące odcienie o holograficznym i chromatycznym efekcie, wyjątkowym połysku. Spectra Light Effect to prawdziwy urodowy niezbędnik!


Z lakieru jestem bardzo zadowolona. Planuję kupić też błyszczyk Prisma Lip Glaze. 

Ostatnio mam fazę na smarowanie się balsamami oraz olejkami, które zawierają brokat. Skusiłam się na miniaturkę olejku Nuxe Huile Prodigieuse OR i jestem nim oczarowana, choć kiedyś nie polubiliśmy się. Wraz z przeprowadzką wszystko się zmieniło, nawet upodobania kosmetyczne.

Koniecznie napiszcie w komentarzu co myślicie o trendzie holograficznym. Podoba Wam się czy raczej nie.

7 komentarzy:

  1. ostatnio holo stało się mega modne :D sama mam często na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie mam dostępu do kosmetyków catrice, bo świetna jest ta seria!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego lakieru . ogolnie rzadko uzywam tradycyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten lakier☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak wygląda na paznokciu, bo tak tutaj, to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki produkt od Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.