PRADA PARADOXE woda perfumowana -trwały zapach, który towarzyszy mi przez cały dzień.


Jak postanowiłam tak robię. Zawsze, gdy jestem w perfumerii sprawdzam tylko dwa zapachy. Nigdy więcej. Ostatnio będąc w Douglas miałam ściśle określony cel. Poznam zapach kultowej już Prady oraz jej nowsza wersja Intenese. Obie wersję są cudowne i urzekły mnie niesamowicie, ale ostatecznie wybór padł na wersję klasyczną o której chciałabym Wam dziś opowiedzieć. Zapraszam.


Kompozycja zapachowa damskiej wody perfumowanej Prada Paradoxe oczaruje Cię kwiatowymi i ambrowymi akordami w objęciach cytrusów i pysznej madagaskarskiej wanilii.

awangardowy charakterystyczny zapach
nowe doznania olofaktoryczne, buzująca paradoksami
innowacyjne składniki
uosabia złożoność kobiecości
trójkątna butelka z reinterpretowanym logo do ponownego napełnienia
kwiatowo-ambrowa kompozycja zapachowa
doskonała na każda okazję

Na pierwszy plan w kompozycji wysuwają się kalabryjska bergamotka, neroli i formuła Ambrofix™, której ambrowy aromat dodaje całości niezwykłego ciepła. Następnie dołącza do nich słodka mandarynka, kwiat pomarańczy i benzoes. W bazie zapachu, która najdłużej utrzymuje się na skórze, dominuje wyborna gruszka, jaśmin, wanilia gourmand z Madagaskaru oraz rewolucyjna molekuła piżma Serenolide™.

Kompozycję zapachową Prada Paradoxe stworzyli perfumiarze Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Maisondieu, którzy idealnie odzwierciedlili wizję Miuccii Prady i Rafa Simonsa, tworząc kompozycję, będącą perfekcyjnym uosobieniem paradoksu, ponadczasowości i awangardy. Twarzą zapachu została Emma Watson.

Zapach Prada Paradoxe idealnie trafił w mój gust i używam go codziennie. Jest niesamowicie trwały otulający. Myślę, ze w najbliższym czasie kupię również wersję Instense. 

1 komentarz:

  1. Miałam jedynie próbkę tego zapachu :) Na razie nie zdecydowałam się na pełnowymiarowy flakon ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.