Soraya Botanic Collagen Botaniczny krem tłusty redukcja zmarszczek i odżywienie.


Soraya zaskakuje mnie za każdym razem, gdy sięgam po ich nowy kosmetyk. Jestem zawsze pod wrażeniem działania, konsystencji a nawet opakowania. Dzisiaj na tapetę postanowiłam wziąć botaniczny krem tłusty. Ostatnio nawet w gazecie jako dodatek kupiłam krem bogaty. Moja skóra pomimo, że jest mieszana potrzebuje mocnego nawilżenia. Jeśli jesteście ciekawi, jak krem się sprawdził, to zapraszam.


Soraya botaniczny krem tłusty redukcja zmarszczek i odżywienie. Krem skutecznie redukuje zmarszczki, ujędrnia skórę, odżywia ja i regeneruje. Zapewnia przyjemne poczucie komfortu oraz gładkiej i doskonale wypielęgnowanej cery. Może stanowić zarówno podstawę codziennej pielęgnacji, jak i odżywczą kurację raz na kilka dni. Krem świetnie nawilża, a nawilżenie wyczuwalne jest również rano.


Krem umieszczony w wygodnej, gumowej tubce. Całość zapakowana w kartonik. Dzięki takiemu rozwiązaniu krem można zabrać ze sobą na wyjazd. Konsystencja kremu delikatna ale treściwa. Dobrze się rozprowadza i świetnie nawilża, bo nawilżenie wyczuwalne jest również rano. Krem można stosować codziennie lub co kilka dni. Najlepiej stosować na noc, bo na co dzień pod makijaż krem może być zbyt ciężki. Rano skóra jest gładka, przyjemna w dotyku, odpowiednio nawilżona.

5 komentarzy:

  1. Idealny dla mnie. Niestety zmarszczki na czole są coraz bardziej widoczne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam cerę mieszaną, która potrzebuje mocnego nawilżenia i tak jak piszesz, taki tłusty krem przy naszej skórze najlepiej stosować na noc, bo pod makijaż się nie sprawdzi. Nie znałam tego kremu wcześniej, może się skuszę i przetestuję, bo mam wrażenie, że ceramidowy z Bielendy super odżywia i wygładza, ale za słabo nawilża jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam cerę mieszaną, która potrzebuje mocnego nawilżenia i tak jak piszesz, taki tłusty krem przy naszej skórze najlepiej stosować na noc, bo pod makijaż się nie sprawdzi. Nie znałam tego kremu wcześniej, może się skuszę i przetestuję, bo mam wrażenie, że ceramidowy z Bielendy super odżywia i wygładza, ale za słabo nawilża jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie ciężkie kremy na noc :) Potrafią fantastycznie zregenerować skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywianie naszej skóry jest kluczowe. Bez tego będzie ona w kiepskim stanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.