Care03 barierowy krem do rąk z olejkiem arganowym, masłem shea, oliwą z oliwek i woskiem pszczelim.


Kremy do rąk najwięcej zużywam w porze jesiennej i zimowej. Moja skóra dłoni wtedy szybko się przesusza i wymaga regeneracji. W pudełku Pure Beauty otrzymałam bardzo dobry krem nawilżający, dlatego chciałbym Wam dziś o nim trochę opowiedzieć. Skład i działanie na duży plus, więc myślę, ze warto się nim zainteresować. 


 Krem z linii SAFE and SOFT Careo3 to barierowy krem do rąk z olejkiem arganowym, masłem Shea oraz ozonowaną oliwą z oliwek i woskiem pszczelim wspierającymi działanie antybakteryjne. Wyselekcjonowane składniki nawilżające działają łagodząco i kojąco na przesuszony, spierzchnięty naskórek zniszczony w wyniku częstej dezynfekcji.

Krem jak już wspomniałam wcześniej bardzo dobrze nawilża a nawilżenie utrzymuje się bardzo długo. Szybko się wchłania, co jest niezwykle ważne w przypadku tego typu produktów. Zapach delikatny, słabo wyczuwalny, ale  przyjemny. Wydajny, bo wystarczy naprawdę niewielka ilość. Polecam, warto. 

3 komentarze:

  1. Krem zapowiada się całkiem dobrze, nie lubię takich które długo się wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu, znam go tylko z pudełek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.