Dr Irena Eris pomadka nabłyszczająca 502 Electric Pink - efekt mokrych ust


Bardzo rzadko używam pomadek, ponieważ moje usta lubią się przesuszać, a jak zapewne wiecie  pomadka na takich suchych ustach nie wygląda dobrze. Zdecydowanie wolę błyszczyki albo zwykłe balsamy nawilżające. W ostatnim pudełku Pure Beauty otrzymałam pomadkę nabłyszczającą i postanowiłam ją przetestować. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziła, zapraszam na recenzję. 



Pomadka Bright Lipstik ma lekką kremową konsystencję, subtelne drobinki rozświetlające, które można zobaczyć tylko do słoneczka.  Dzięki drobinkom pomadka nadaje ustom krystaliczny kolor coś w rodzaju efektu mokrych ust. Otrzymałam kolor 502 electric pink, niestety z różowym kolorem nie ma nic wspólnego, bo jak dla mnie bardziej wpada w pomarańcz, niż róż.  O dziwo na ustach bardzo ciekawie się prezentuje, co pozytywnie mnie zaskoczyło. Kremowe, błyszczące wykończenie, lekkie krycie. Fajnie, komfortowo się nosi, za co również dostaje ode mnie wielkiego plusa. Opakowanie, jak sami widzicie eleganckie na magnes. Dzięki temu mamy pewność, że nie otworzy się nam w torebce. 
Dostępna w 5 kolorach. 



5 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.