Si Passione Eclat marki Giorgio Armani - niesamowity kwiatowo - owocowy perfum dla kobiet.


Marka Giorgio Armani na stałe zagościła w mojej szafce z perfumami. Myślę, że dużą zasługą są tutaj próbki dostępne w gazetach. Właśnie dzięki próbkom poznałam My Way czy też Si Passione Eclat. Zakochałam się od pierwszego powąchania i wcale nie pomyliłam się, bo jest to strzał w dziesiątkę. Ostatnio będąc w Douglas poprosiłam Panią o polecenie kolejnego fajnego zapachu i tutaj też będzie Armani ale nazwy Wam jeszcze nie zdradzę.


Wypełnij swoje życie pasją, która wniesie światło radości w Twój każdy dzień. Do tego właśnie zachęca damska woda perfumowana Armani Sì Passione Éclat. Jej odważny zapach wyraża współczesny charakter kobiecości i pozwala odważnie, pewnie i z wdziękiem przyjmować realia otaczającego Cię świata. Kwiatowy zapach z wyrazistymi nutami róży, zaprezentowany w 2022 roku, odważna i śmiała kompozycja


Historia zapachu
Armani Sì Passione Éclat wzywa do ujawnienia swojej wewnętrznej siły i wypełnienia życia pasją. Bo to właśnie pasja nadaje sens dniom i sprawia, że chce się żyć. Nawiązuje do tego sam rubinowoczerwony flakon, który mieni się niczym kamień szlachetny, dopełniając charakter.


Skład zapachu
Pierwsze nuty zapachowe należą do promiennej czarnej porzeczki i bergamoty, pozyskiwanych w zrównoważony sposób we włoskiej Kalabrii. Po chwili do głosu dochodzi stulistna róża, zbierana ręcznie w Grasse, oraz róża damasceńska, również pozyskiwana w zrównoważony sposób w tureckiej Isparcie. Nuty różane nadają całości kobiecy i bogaty charakter. W bazie zapachu unosi się aromat białego piżma o czystej, subtelnej nucie oraz wanilii z Madagaskaru, zbieranej przy wsparciu lokalnej społeczności.

Czerwona buteleczka Si "chodziła" za mną już pod dawna. Wiele osób polecało właśnie tą serię. O ile podstawowe 2 wersje nie są bardzo trwałe, to w tym przypadku możemy pozytywnie się zaskoczyć. Trwałość jest bardzo dobra, choć na początku miałam wrażenie, że jest całkiem inaczej. Zapach mocny, potem staję się lekki, przyjemny dla mojego nosa. Co najważniejsze nie boli mnie po nim głowa. Jestem nim oczarowana i polecam.

Kto zgadnie jaki następny zapach Armani kupię ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.