Zakupy w sklepie bee.pl

Niedawno poczyniłam zakupy w sklepie bee.pl i w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam o nich trochę opowiedzieć. Przy okazji chciałam też polecić sklep, bo transakcja przebiegła sprawnie i bezproblemowo.
Jeśli chodzi o kosmetyki to kupuję tylko wtedy gdy czegoś naprawdę potrzebuję. Nie oglądam reklam, magazynów. Nie mam też potrzeby być na bieżąco z nowościami. Podczas zakupów do koszyka wrzuciłam Bio-Oil żel do suchej skóry i krem do twarzy i ciała dla dzieci Hagi. Lubię się opalać a dzięki takim kosmetykom moja skóra jest fajnie nawilżona.
Coraz częściej stawiam na zdrowe śniadanie i nie tylko. Zwracam uwagę na to co jem i staram się wyeliminować śmieci z diety. Dzięki takiemu podejściu moja waga leci w dół.
Migdały polubiłam do tego stopnia, ze zawsze paczuszkę musze mieć w domu. Świetnie działały na zgagę w ciąży, dlatego w tamtym okresie zjadałam ich sporo.
Olej kokosowy kupiłam z ciekawości. Miałam kiedyś ale chciałam przypomnieć sobie czy mi wtedy smakowały na nim przyrządzane potrawy czy nie .Jestem w fazie testów.
Olej fajnie sprawdza się po opalaniu.
Maslove krem z pieczonych migdałów. Jak już wspominałam lubię migdały ale ten krem średnio przypadł mi do gustu.
Yogi tea zestaw herbat z kubeczkiem.

Tak wygląda moje zamówienie. Koniecznie zajrzyjcie do sklepu.


 

25 komentarzy:

  1. Ten sklep ma naprawdę świetny asortyment ♥️ zrobiłaś ekstra zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten sklep, zamawiam tam głównie kolorowe makarony dla córki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, ciekawią mnie od dłuższego czasu kosmetyki Hagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się szczerze, że pierwszy raz słyszę o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre są migdały bez tej czarnej osłonki, szczególnie do ciasta bo nie nadają gorzkiego posmaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem Hagi też używam i lubię. Nie wiedziałam, że migdały działają na zgagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Skoro tak polecasz ten sklep to może sama zdecyduje się tam na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Migdałowe <3 uwielbiam. Sklep również polecam. Do tej pory się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób robi tam zakupy. Będę musiała sprawdzić jaką mają ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę ten sklep. Dosyć ciekawy - mają szeroki asortyment, ale jednocześnie ciekawe ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten sklep był anonimowy, ale zajrzałam żeby sprawdzić asortyment i wygląda naprawdę fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki smak ma ta herbatka w pomarańczowym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty Hagi chciałabym wypróbować. Zamawiałam kiedyś na tej stronie, m.in te migdały. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep naprawdę świetny. Mają bardzo szeroką i ciekawą ofertę. Generalnie zakupy w sklepie internetowym to coś ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale już widzę, że mają ciekawy asortyment. Zapisuję ich nazwę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś kupowałam z tego sklepu olej kokosowy. Prawdopodobnie ten sam, co masz na stole, tylko z inną etykietą. Był niezawodny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masło migdałowe mnie zaciekawiło, chętnie bym je przetestowała :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy. Ciekawa jestem jak smakuje ten krem z pieczonych migdałów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.