Joanna Multi Cream Metalic Color efekt 5D 40,5 chłodny brąz

Jak wiecie od jakiegoś czasu jestem wielką fanką farb do włosów marki Joanna. Na przestrzeni kilkunastu lat firma udoskonaliła swoje produkty. Są naprawdę dobre jakościowo a kosztuję niewiele. Lubię farbować włosy. Farbę aplikuję sobie sama i przyznam szczerze lubię ten zabieg, a najbardziej efekt końcowy. Dzisiaj opowiem Wam o nowej farbie Multi Cream Metalic Color z efektem 5D. Zapraszam. 
Przyznam szczerze, że już samo opakowanie robi wrażenie i zachęca do zakupu. Połyskujące metaliczne akcenty, pięknie odbijają się zwłaszcza w promieniach słońca. Nie zawsze jednak opakowanie odzwierciedla zawartość. Jak więc jest w tym przypadku? Producent obiecuje efekt 5D czyli wielowymiarowy, głęboki kolor, z chłodnymi refleksami przenikającymi wszystkie warstwy włosów oraz metaliczny połysk. Konsystencja nie specjalnie przypadła mi do gustu, bo farba jest gęsta i kiepsko aplikuje się na włosy. Zapach dość mocny, drażniący moje nozdrza. Kolor ładny, głęboki ale nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu. Nie ma też zwiększonej objętości, jak czytamy w opisie. Podsumowując spodziewałam się czegoś naprawdę Wow, a efekt jest taki sam, jak po każdej innej farbie marki Joanna.

5 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.