MySecret lakiery do paznokci EASY TO GO - elegancka czerwień na moich paznokciach.

Dziś przychodzę do Was z krótkim wpisem odnośnie zwykłych lakierów do paznokcie. Mam nadzieję, że są osoby, które czasem po nie sięgają. Już nie raz chwaliłam lakiery MySecret za jakość, szybką i łatwą aplikację. A jak jest tym razem, przeczytacie poniżej. 
Zastanawiam mnie czy jest to kolekcja jeszcze letnia, czy bardziej jesienna. W drogeriach dostępny jest jeszcze ciemny fiolet, ale większą cześć stanowią pastele. Brakuje mi tutaj takiego koloru bordo. Moim faworytem oczywiście jest soczysta czerwień, którą prezentuję na paznokciach.

Co do jakości jak zwykle rewelacja. Krycie super. Już pierwsza warstwa wygląda dobrze, ale ja jak zwykle aplikuję dwie. Maluje się bezproblemowo (kuleczka mieszająca w środku), a i trwałość jest zadowalająca. Warstwa wierzchnia utwardzacz. 
Polecam zajrzeć do drogerii Natura i zainteresować się powyższymi lakierami. Cena około 10zł.

9 komentarzy:

  1. Ja już nie pamiętam, kiedy ostatni raz sięgałam po zwykłe lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czerwone lakiery, klasyka, która nigdy nie przeminie. Śliczny odcień. U rąk już nie używam zwykłych lakierów, ale u stóp jak najbardziej :))
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna gama kolorystyczna :D Ja uwielbiam nudziaki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz w ogóle nic nie robię z paznokciami :D jedynie przycinam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jasne kolory na paznokciach, ale od czasu do czasu postawię też na czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.