Pielęgnacja twarzy z Oriflame - szczotka soniczna + kremy Milk Honey

Ostatnio przez moją pasję, jaką jest ogród pielęgnacja zeszła na dalszy plan. Oczywiście dalej dbam o siebie, ale staram się już nie przesadzać i czasem rzeczywiście brakuje mi nawet czasu na nałożenie maseczki. Jednak przebywanie na świeżym powietrzu jest dużo lepsze, niż tona kremów i innych specyfików. Myślę, że idealnie sprawdza się tutaj teoria im mniej tym lepiej. Złuszczanie też zeszło na dalszy plan, dlatego postanowiłam wypróbować szczotkę soniczną, która posiada aż 3 nakładki. Jeśli jesteście ciekawi czy szczotka sprawdziła się, zapraszam do dalszej części. 
Soniczna szczoteczka do twarzy SkinPro 3 w 1 System 3 w 1 do pielęgnacji twarzy z technologią soniczną zapewnia efekt czystszej, bardziej promiennej i młodziej wyglądającej skóry. Wygodne urządzenie zasilane bateriami ma trzy głowice: szczoteczkę oczyszczającą, głowicę złuszczającą oraz głowicę masującą. Trzy programy automatycznie wyłączające się po 60 sekundach.

1. OCZYSZCZANIE Codziennie używaj soniecznej szczotki zamiast oczyszczać skórę manualnie, a zobaczysz różnicę! Możesz stosować ją razem z żelem lub mleczkiem do oczyszczania, ale nie z kosmetykiem zawierającym złuszczające drobinki. 
2. ZŁUSZCZANIE Raz lub dwa razy w tygodniu użyj głowicy złuszczającej – tutaj także możesz zastosować ulubiony kosmetyk do oczyszczania pod warunkiem, że nie zawiera złuszczających drobinek.
3. MASAŻ Załóż na urządzenie metalową głowicę do masażu, by dokładnie wmasować serum i krem nawilżający w skórę lub wykonać relaksujący masaż twarzy. Naprawdę warto poświęcić kilka chwil na zabieg, który odświeża i odmładza!
Odżywcze kremy na dzień i na noc Milk & Honey Gold
Błyskawicznie nawilża na cały dzień. Bogaty, pieszczący skórę krem z pozyskiwanymi organicznie ekstraktami z mleka i miodu. Przywraca naturalne piękno cery i sprawia, że jest ona bardziej gładka, miękka i promienna.

Zawsze byłam negatywnie do tego typu urządzeń. Kiedyś kupiłam sobie taką gumową szczoteczkę i od czasu do czasu myłam nią twarz. Najlepsze jest to, że po jakimś czasie rzeczywiście zauważyłam dużo lepsze efekty, niż po myciu manulanym. To skłoniło mnie do wypróbowania szczotki soniecznej i powiem Wam, że jestem z niej zadowolona. Dzięki 3 nakładkom codzienna pielęgnacja jest szybka, łatwa i przyjemna. Oprócz dobrze oczyszczonej, promiennej cery zauważyłam tez, że kosmetyki lepiej się wchłaniają, a makijaż w ciągu dnia nie spływa. Widzę same plusy, dlatego polecam. Do kompletu wybrałam też dwa kremy Milk Honey. Pchną bardzo ładnie, szybko się wchłaniają, są lekkie, ale też dobrze nawilżają. Cały zestaw idealnie się sprawdza podczas codziennej pielęgnacji.

5 komentarzy:

  1. Mam szczoteczkę Oriflame ale troszkę inną, fajna do mycia twarzy i peelingu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty. Najbardziej zainteresowała mnie ta szczoteczka do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam nawet szczoteczki gumowej, ale taką elektroniczną chętnie bym sobie sprawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elektryczną mam, ale szczerze twarz i tak myję delikatną ściereczką

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka z dobrze dobranymi produktami pielęgnacyjnymi naprawdę potrafi super oczyścić skórę. Dziś w każdej drogerii i w Rossmanie można je kupić. Sama stosowałam kilka i naprawdę mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.