Mój "maleńki" zbiór zapachów od Oriflame

Do niedawna większość zapachów powodowała u mnie ból głowy i mdłości. Gdy zaczęłam eksperymentować, nagle zmienił się mój gust zapachowy, stałam się bardziej uniwersalna i co najlepsze nie odczuwam żadnego dyskomfortu. Teraz wiele zapachów pasuje mi i w zależności od nastroju używam, bo mam w czym wybierać. Jak wiecie lubię perfumy marki Oriflame nie od dziś, a wszystko zaczęło się od kultowej Luci do której lubię wracać. W tym momencie mam buteleczek, które prezentuję poniżej na zdjęciach. 
Love Potion Secrets 
Sublime Nature
Divine 
Wonder Flower
Frends World
So Fever
Giordani White 
Eclat Mon
Eclat Weekend
Amber Elixir

Gdyby ktoś zapytał, jaki zapach jest moim ulubionym? Ciężko byłoby mi odpowiedzieć, bo to zależy od nastroju. Lubię je wszystkie bardziej lub mniej. Jedno jest pewne, że trwałość jest niesamowita, dlatego polecam. 

9 komentarzy:

  1. Maleńki zbiór zapachów :D hahahaha znamy to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wybór, na każdą porę dnia, na każdy humor:) Piękne flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to zestawienie na ten moment wygrywa Amber Elixir. Na lato super

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Eclat Weekend. Większość zapachów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ich, ja akurat w zapachach Oriflame dopiero stawiam pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama również preferuje Oriflame, jednak kolekcję ma mniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście "maleńki" zbiór :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.