Zamówienie z Rosegal

Powiem Wam, że nie wiem od czego zależy szybkość dostarczenia zagranicznych przesyłek. Do niedawna byłam mega zadowolona, ale na to zamówienie przyszło mi nieźle poczekać. W sumie czekałam na całość od listopada. Mam wrażenie, że co miesiąc była wysyłana kolejna rzecz, dlatego wszystko bardzo długo trwało. Na dodatek zamówiłam portfel, którego nie otrzymałam, a w zamian miałam wybrać sobie coś innego. Chodźcie zobaczyć co kupiłam. 
Dwa breloki. Córka marudziła o pompon, to ma różowy. Całość dobrze wykonana. Królik jeździ ze mną w samochodzie, przyczepiłam go do pilota od bramy. Konik trochę zaskoczył mnie swoją wielkością, bo myślałam, że będzie mniejszy. Jest dobrze wykonany i zdecydowanie za ciężki, aby go przypiąć do czegokolwiek. 
To już mój kolejny dywanik łazienkowy. Tym razem w morskim klimacie. Jestem z niego bardzo zadowolona, bo prezentuję się super. Nawet po praniu nie zmienił swoich kolorów i dalej wygląda, jakby był w formacie 3D.
Turban również zamówiłam dla córki. Wykonany z grubej mikrofibry ułatwia suszenie gęstych i długich włosów. Dobrze wsiąka wodę. 
Na koniec plecak, który wybrałam całkiem spontanicznie. Dobrze wykonany, ładny wzór, tylko trochę ciut za mały. 
Tak prezentuję się moje zamówienie. Ogólnie jestem zadowolona z niego, choć czas jaki przyszło mi czekać na to wszystko pozostawia wiele do życzenia. 

10 komentarzy:

  1. Plecak wygląda świetnie! Podoba mi się i taki właśnie by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak wygląda świetnie! Podoba mi się i taki właśnie by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadł mi w oko ten dywanik łazienkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przedmioty, dywaników nigdy za wiele ( ja koniecznie muszę dokupić ) , a breloczki urocze :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemne zamówienie. Wszystko fajne. Breloczki prześliczne. No właśnie zastanawiałam się nad czasem oczekiwania bo rosegal nie znam. Ale z Aliexpress przesyłka szła od listopada do teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór tego plecaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie dordatki, dywanik jak się nie mylę też mam od nich

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik jest świetny *_* Ja bym go przyczepiła do torebki albo plecaka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.