Oriflame BORN TO FLY - odkrywaj nieznane, bo świat czeka na Ciebie.

W katalogu 02/2019 pojawiły się dwie nowości zapachowe, a mianowicie Born to fly dla niej i dla niego. Nie mogłam się oprzeć i koniecznie chciałam sprawdzić, jak pachną. Jeśli jesteście ciekawi czy przypadły do gustu mnie i mojemu mężowi, to zapraszam do dalszej części wpisu.
Woda toaletowa Born To Fly dla Niej 
Uwolnij swe pragnienie wolności i poczuj dreszczyk emocji, który pojawia się na myśl o podróżach, poznawaniu świata. Wyjątkowa woda toaletowa, której zapach inspirowany jest meksykańskim nektarem z agawy, pyszną japońską gruszką nashi i wspaniałą francuską magnolią. Różowy pieprz z Madagaskaru podkreśla odważny charakter kobiet, które noszą ten zapach.
Woda toaletowa Born To Fly dla Niego
Kompozycja, której zapach przywodzi na myśl ekscytujące, dalekie podróże. W jej sercu musuje śmiały akord, inspirowany meksykańskim nektarem z agawy, aromatycznymi polami szałwii muszkatołowej, francuskiej lawendy i japońskimi ogrodami, w których rosną yuzu. Born to Fly zaprasza do odkrywania świata i życia pełnego przygód.
To co wyróżnia perfumy marki Oriflme na tle konkurencji, to zdecydowanie bardzo dobra trwałość. Zapach utrzymuje się od rana do wieczora. Oczywiście należy pamiętać, że trwałość nie jest u każdego taka sama, a zapach rozwija się różnie. Kiedyś zrobiłam test męskich perfum i na każdym z Panów zapach zmieniał się w inny sposób, dlatego warto eksperymentować i szukać swojego faworyta. Mój do tej pory jedyny, niezastąpiony to Eclat Moon. Koleżanki śmieją się w pracy, że wiedzą w którym miejscu byłam, bo ciągnie się za mną ogon. 

Wracając do tematu, to oba zapachy Born to fly mają bardzo ładne, a zarazem proste buteleczki. Kategoria orientalno owocowa. Trwałość bardzo dobra, choć męski zapach, jakoś krótko się utrzymuje. Myślę, że zostawię sobie damską wersję,a męska poleci w świat, bo ani mnie, ani mojemu mężowi nie przypadła do gustu.

4 komentarze:

  1. Wersja damska bardzo mnie ciekawi. Wydaje się być czymś w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy mojemu by się spodobały :). Słabo znam ich perfumy i może się przełamię i coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam od nich żadnych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi jakoś pierwszy raz nic w oko z katalogu nie wpadło i dziś z czystym sumieniem wyrzuciłam katalog i czekam na nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.