Zastąp letni zapach na jesienny. Propozycja jesiennych perfum i zapachów do domu.

Lubicie jesień? Ja bardzo. Gdy świeci słońce, spadają liście, jest w miarę przyjemnie i ciepło. Ostatnio okres jesienny nieco wydłużył się, bo mamy listopad, a dalej jest pięknie. Wieczory bywają raz zimne, innym razem ciepłe i człowiek przez to nie najlepiej się czuje. Z szafy powoli zaczynają "wychodzić" grubsze ubrania, dlatego najwyższa pora zmienić również zapach z letniego na jesienny. Ja osobiście używam perfum takich, które w danym dniu akurat mi się podobają i specjalnie nigdy nie zastanawiałam się czy pasują do danego klimatu. W dzisiejszym wpisie postanowiłam zagłębić temat jesiennych zapachów, bo być może skuszę na coś fajnego przy okazji następnych zakupów na iperfumy.pl.

Otul się zapachem jesieni. 
JOOP! Wow! for Women woda toaletowa dla kobiet. Szyprowo - kwiatowe perfumy z 2018 roku. Twarzą zapachu została Milla Jovovich. Nutami głowy są malina, róża, rabarbar. Nutami serca czerwona róża, piwonia. Nutami bazy paczula, białe piźmo i cetalox. Dla silnej i pewnej siebie kobiety.
Armani Sì Intense woda perfumowana dla kobiet. Szyprowo - owocowe perfumy z 2014 roku. Nuty głowy liść czarnej porzeczki, czarna porzeczka, mandarynka, bergamotka, frezja. Nutami serca róża majowa, neroli, dzięgiel, osmantus. Nutami bazy ambroksan, paczula, nuty drzewne, wanilia. Perfumy te dają poczucie wolności, zmysłowości i naturalnego wdzięku.
Armani Code Profumo woda perfumowana dla mężczyzn. Orientalno przyprawowe perfumy z 2016 roku. Nutami głowy zielona mandarynka, zielone jabłko, kardamon. Nutami serca kwiat pomarańczy, lawenda, gałka muszkatołowa. Nutami bazy fasola tonka, bursztyn, skóra. Armani Code Profumo pozwoli Ci wyrazić swoją wyjątkowość. 
Hugo Boss Boss Bottled Intense woda perfumowana dla mężczyzn. Drzewno - przyprawowe perfumy z 2015 roku. Nutami głowy kwiat pomarańczy, jabłko, bergamotka. Nutami serca geranium, cynamon, goździk, lawenda, kardamon. Nutami bazy drzewo sandałowe, cedr, weteweria, wanilia, kumaryn. 


Paddywax Hygge Vetiver + Cardamom świeczka zapachowa 
DW Home Tobacco Noir świeczka zapachowa
Yankee Candle Golden Rose świeczka zapachowa

Napiszcie w komentarzu czy zmieniacie perfumy na jesień, czy wolicie otaczać się ulubionym zapachem przez cały rok. 

3 komentarze:

  1. Jesień jest piękna, ale mój nastrój już nie. Zapachy piękne, ale nie moje. Ciekawa jestem świecy BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienia konieczna jest swieczka zapachowa! A co do perfum to używam bardzo skromne ilości :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach Si bardzo mnie interesuje :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.