Czysty i pachnący dom dzięki FLO.

Najczęściej kupowanymi przeze mnie środkami czystości są produkty do mycia podłogi. Uwielbiam sprzątać, ale tylko wtedy, gdy w domu nie ma domowników. Lubię mieć komfort psychiczny. W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić chemię gospodarcza marki FLO. 

W skład oferty wchodzą m.in.: płyny i balsamy do mycia naczyń, uniwersalne płyny do mycia podłóg, płyny i żele do prania, płyny i koncentraty do płukania, a także odplamiacze. To szeroka gama produktów do codziennej pielęgnacji domu, skierowana do wymagających konsumentów ceniących czysty i pachnący dom. Marka w tym roku otrzymała laur konsumenta "Odkrycie roku 2018"
Produkty marki Flo łączą w sobie nowoczesność, troskę o czystość w domu i ochronę środowiska. To uniwersalne produkty tworzone przy użyciu naturalnych olejków oraz ekstraktów z owoców i kwiatów. W produkcji wykorzystywane są łatwo biodegradowalne, skuteczne związki powierzchniowo czynne. Produkty marki Flo są delikatne dla skóry rąk oraz zawierają konserwanty o niskim potencjale alergizującym, nie zawierają fosforanów ani parabenów.


Płyn do prania tkanin jest delikatny oraz skuteczny w działaniu. Specjalna technologia ochrony koloru sprawia, że ciemne i kolorowe ubrania dłużej zachowują intensywny blask i nie blakną. Tkaniny są miękkie w dotyku, a cytrusowo-kwiatowy zapach pozostawia przyjemny efekt świeżości. Niezwykle wydajny, skuteczny w niskich temperaturach, odpowiedni do prania ręcznego oraz w pralkach automatycznych.
Płyn do płukania tkanin głęboko wnika w strukturę materiału na długo pozostawiając w nim przyjemny, delikatny zapach z nutami owoców i kwiatów. Zawiera składniki ułatwiające prasowanie Easy Iron oraz skutecznie zapobiega elektryzowaniu się tkanin. Daje długotrwałe uczucie miękkości i świeżości.
Płyn uniwersalny skutecznie czyści wszystkie powierzchnie zmywalne. Delikatnie je pielęgnuje pozostawiając bez smug i zabrudzeń. Wspaniały, aromatyczny i długotrwały zapach pozwala cieszyć się czystością i świeżością.


Miałam okazję wypróbować dwa płyny do prania: delicate, color, dwa płyny do płukania: breeze. oriental oraz płyn do podłogi: tropikalny eukaliptus. Szczerze powieszawszy nie sądziła, że produkty tak pozytywnie mnie zaskoczą. Najbardziej jestem zadowolona właśnie z płynu do mycia podłogi. Gdy go używam od razu po wejściu do pomieszania czuć, że było sprzątane. Unosi się fajny, świeży aromat. Płyn dobrze się pieni i nie postawia smug. Co do prania, to ciężko jest mi uzyskać pachnące ubrania, mając twardą wodę. Oczywiście wszystko jest czyste, świeże, ale zapach mało co jest wyczuwalny.

Podsumowując: Jestem zadowolona. Jeśli tylko spotkam markę stacjonarnie, to kupię wszystkie wersje płynu do podłogi. Zainteresował mnie również płyn do naczyń i jemu też przyjrzę się nieco bliżej.  

25 komentarzy:

  1. NIgdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jakie spotkam stacjonarnie to z ciekawości sobie wypróbuję jakiejś jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemieckie środki czystości jakoś ładniej i dłużej pachną niż polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam tej marki :). Też najbardziej lubię sprzątać, kiedy nikogo nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kompletnie tej marki, ale jak spotkam w sklepie popróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam propozycję współpracy tych produktów ;) Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, ale chętnie przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na ich produkty i sama obadam cxy warto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można kupić te produkty? Przyznaję, że nigdy nie spotkałam ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np: super koszyk. Stacjonarnie jeszcze ich nie spotkałam.

      Usuń
  10. Nie znam tej marki, ale z chęcią bym wypróbowała te produkty :) Ostatnio używam sporo płynów do prania, a dobre płyny do płukania tkanin są na wagę złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam takie produkty pachnące. Lubię sprzatać i pewnie dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a wiesz, że kompletnie nie znam tej marki? widzę, że wybrałaś same niezbędne produkty, niezastąpione podczas codziennego sprzątania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takze nigdy nie słyszałam o tej marce. Raczej nie mam czasu aktwnie sprzątać czy wyszukiwać nowych produtków online - dlatego też to do czego się ograniczam to ogolnodostępne pronto oraz domestos! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zainteresował mnie płyn do płukania. Warto się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami. Gdzie je mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów ale jeśli kiedyś spotkam je na swojej drodze gdzieś w sklepie to napewno coś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie marka nieznana ale lubie plyny do prania i jako pani domu korzystam zawsze z plynow w praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam je i płyn do pľukania jedt bardzooo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  19. muszą ładnie pachnieć. my już pomału wychodzimy z hipoalergicznych produktów dla dzieci, bo u naszego Bartka AZS wyciszyło się ładnie i dostaliśmy zielone światło ostatnio od alergologa.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja bardzo chetnie na produkty tej marki bym sie skusila, bo ich nie znam, dobra chemia to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  21. Od wielu lat zakupuje chemię gospodarczą w renomowanej hurtowni Roem :) wszystkim serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. Podczas mycia i sprzątania polecam zwrócić szczególną uwagę na to, jakie środki czystości stosujemy. Lepiej postawić na płyn ekologiczny niż standardowy. Warto sprawdzić taki produkt jakhttps://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-do-mycia-naczyn/ – jest on bezpieczny dla środowiska i skuteczny w czyszczeniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.