Niespodzianka

 Przed weekendem dotarła do mnie bardzo ładnie zapakowana przesyłka. Pomyślałam, że pokaże ją Wam w osobnym wpisie. Lubię, jak marka stara się i wysyła coś oryginalnego, a nie tylko byle jak wsadzone produkty w zwykłym kartonowym pudełku. Jak wiecie jestem na etapie urządzania domu i takie fajne pudełko przyda się do przechowywania. W przesyłce znalazłam kosmetyki marki Perfecta z nowej lini AZJAtica oraz dwa balsamy soft lips. Zapraszam, poniżej prezentuję zawartość. 


Tak fajnie się złożyło, że przesyłka, niespodzianka dotarła akurat w dniu moich imienin. Nie dość, że ładna, to jeszcze sprawiła mi ogromną radość. Tak na marginesie wspomnę, bo już troszkę obmacałam kosmetyki, że zapach mają przyjemny, wiec pewnie będzie mi się ich przyjemnie używało. 

Znacie może powyższe produkty? Jeśli tak podzielcie się wrażeniami w komentarzu. 

22 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów, ale lubię maski do twarzy z Perfecty :) Super, ze przesyłka dotarła w mienimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden produkt z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazfroszczę takich przesylek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna niespodzianka i trafili z data hihihi, zycze Ci milych testow, sama nie znam zadnego z tych kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zapakowane - cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te sześcienne balsamy do ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tak pięknie zapakowane niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako fanka wszelkich pudełek muszę się pochylić nad opakowaniem, bo jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, więc chętnie poznam Twoją opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna niespodzianka i bardzo ciekawa zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej serii. Czekam na Twoją opinię.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty widzę pierwszy raz, o serii AZJAtica jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od Perfecty naj lubie balsam do ust <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna przesyłka, też bym wykorzystała to pudełeczko do przechowywania bo jest urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja póki co mam zapas kremów więc podziękowałam za testowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłka faktycznie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ale fajnie dostać taką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna niespodzianka, jeszcze nie używałam kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ładnie zapakowana :). Ciekawa jestem tej nowej linii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.