Czy warto zdecydować się na depilację laserową ? Wizyta w Krakowskim salonie depilacja.pl

Od pewnego czasu zastanawiam się nad depilacją laserową nóg. Moim marzeniem jest mieć gładką skórę, którą mogłabym cieszyć się przez długi czas. Zbliża się lato, a wraz nim mój koszmar spowodowany częstym goleniem nóg zwykłą maszynką. Stosowałam już wiele różnych preparatów łagodzących i za każdym razem występuje podrażnienie. Jeśli uda mi się znaleźć jakiś skuteczny środek, to działa on tylko przez jakiś czas, po czym skóra przyzwyczaja się i wracam do punktu wyjścia. Czerwone kropki nie wyglądają ładnie, dlatego czasem wolę założyć coś dłuższego, niż paradować z podrażnioną skórą. Próba używania depilatora również nie przyniosła efektów, a dodatkowo wrastające włosy sprawiły, że szybko zaprzestałam stosowania tej metody. 
Aby rozwiać swoje wątpliwości i móc ułatwić sobie w przyszłości podjecie decyzji udałam się do jednego z Krakowskich salonów depilacja.pl na rozmowę. Chciałam zobaczyć, jak to w rzeczywistości wygląda, wykonać próbę, przekonać się jak zareaguje moja skóra. Wybrałam salon mieszczący się w Galerii Piękna na ul. Jakuba 29. Samo pomieszczenie jest niewielkie, bardzo komfortowe i przytulne. Pani wykonująca depilację posiada ogromną wiedzę, dlatego nie ma co się wstydzić, bo jesteście w rękach profesjonalisty. 
Jak należy przygotować się przed depilacją? 
Warto odwiedzić stronę depilacja.pl i zapoznać się ze znajdującymi się tam artykułami. Zawarte są w nich wszystkie niezbędne informacje o samym zabiegu jak i przeciwwskazaniach. Można również porozmawiać on line lub telefonicznie ze specjalistą. Bardzo ważną zasadą o której należy pamiętać, jest mówienie prawdy. Na pierwszej wizycie otrzymujemy formularz, który należy wypełnić. Nie warto zataić informacji o używanych kosmetykach, przyjmowanych lekach itp. Dzięki temu specjalista będzie mógł rzetelnie ocenić czy występują jakieś przeciwwskazania do zabiegu. Depilacja laserowa jest bezpieczna. Z reguły nie ma ona żadnych efektów ubocznych o ile przestrzegamy zaleceń przed i po zabiegowych. Nie mniej jednak należy pamiętać, że jest to ingerencja w nasze ciało, a każdy z nas reaguje inaczej. 

Czy depilacja laserowa boli ? 
To pytanie nurtowało mnie od samego początku. Jak wiecie już drugi raz miałam zamykane naczynka na twarzy laserem i zabieg nie należał do przyjemnych, ale dało się wytrzymać. Tutaj po wykonaniu próby mogę śmiało stwierdzić, że zabieg jest bezbolesny i mogłabym zdecydować się na pełny pakiet. Oczywiście kwestia bólu jest naszą indywidualną sprawą. Wszystko też zależy od tego w jakim cyklu jesteśmy ( przed okresem nie polecam korzystać z zabiegów) oraz od wrażliwości skóry i innych czynników. Dzięki skutecznemu i nowoczesnemu laserowi Lumenis Lightsheer Duet dyskomfort związany z eliminacją włosków jest minimalny.
Depilacja laserowa - na czym polega ? 
Na trwałym usunięciu włosków - głowica urządzenia zasysa skórę a wiązka lasera po przez podgrzanie wypala mieszek, niszczy macierz włosa uniemożliwiając tym samym ponowne pojawienie się włoska w danym miejscu. Włosy po laseroterapii nie będą już rosły o ile zabieg jest prawidłowo wykonany. Organizm ludzki jest organizmem żywym, w którym zachodzi szereg zmian np: hormonalnych, dlatego ciężko też przewidzieć co będzie się działo za jakiś czas. Czasem zdarza się, że włoski odrastają, ale są bardzo cienkie (można zastosować dawkę przypominającą ) lub pojawiają w miejscu w którym do tej pory ich nie było. Często po ciąży pacjentki skarżą się na nagłe pojawienie się włosów w okolicach żuchwy czy też piersi. To jest zjawisko naturalne i niezależne od nas. Pierwsze efekty depilacji laserowej bywają widoczne są już po pierwszym zabiegu, ale to również jest kwestia indywidualna i zależy od struktury włosach - jego grubości i koloru. Najszybciej pozbędziemy się włosów ciemnych, które zawierają dużo melaniny. Warto zdecydować się na kilka zabiegów lub wykupić sobie "pakiet do skutku", który obowiązuję przez rok od zakupu. Większość osób potrzebuje 6-8 zabiegów, które należy wykonywać co 6 tygodni.

Myślę, że ta wizyta rozwiała moje wątpliwości i odpowiedziałam sobie na wiele nurtujących mnie pytań. Tak naprawdę decydując się na zabieg depilacji laserowej otrzymujemy cały pakiet korzyści: wygoda, komfort, oszczędność czasu i pieniędzy, trwałe efekty, spontaniczność. 

Umówiłam się już na wizytę :D 

30 komentarzy:

  1. Mnie bolało, zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż się waham, ale gładkie ciało bez włosków to byłoby jak marzenie :)Zastanawiam się tylko czy moje włosy nie są zbyt jasne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem już po dwóch zabiegach - zdecydowałam się na bikini i pachy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często spotykam się z opinią, że depilacja laserowa to po prostu fanaberia. Moim zdaniem, zdaniem osoby z odwiecznym zapaleniem mieszków włosowych, to po prostu konieczność. Konieczność nie tyle komfortu niegolenia, co wyleczenia choroby. Uważam, że jeśli tylko kogoś stać, chociaż dziś te zabiegi nie są już tak drogie jak jeszcze kilka lat temu, to nie powinien się wahać. Powodzenia z zabiegami!
    Pozdrawiam,
    Morrine

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w tym salonie w zeszłą niedzielę i.... w najbliższą niedzielę również się wybieram :) Pora zawalczyć o piękny wygląd bez zbędnego owłosienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że warto - jednak wiąże się to z większym wydatkiem. Mam zamiar odkładać na taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym skorzystała z takiego zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślę nad taką depilacją

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym udać się na depilację laserową i myślę, że nawet jeżeli by bolało, to chyba zacisnełabym zęby i bym to przetrwała, bo potem efekt głasdkiej skóry i możliwość odstawienia maszynek wynagradza wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w domowym zaciszu przeprowadzam sobie laserową depilację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałbym sobie zrobić depilację pach tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o laserową depilacje, to świetna sprawa. Przede wszystkim mamy spokój na dłuższy czas, wystarczy regularnie uczęszczać na zabiegi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę o tym już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę się ostatecznie przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałabym się na taki zabieg, ale mam zbyt jasne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. marzy mi się depilacja okolic bikini :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Can you tell us more about this? I'd want to find out some additional information.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatny wpis! :) Mnie też od jakiegoś czasu kusi depilacja laserowa i chyba się wybiorę na taką wizytę próbną ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już tyle lat na to się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś tak szczerze to nie mogę się do niej przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałabym iść ale u mnie tylko nogi i bikini z tego względu że pod pachami nie muszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się waham i cena mnie nie zachęca specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam depilację laserową w okolicach bikini i nigdy więcej :) Ale na nogach nie boli

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie zrobiła bym sobie laserową depilacje, ale jej koszt mnie powstrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda ze cena tego zabiegu jest tak duza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda ze cena tego zabiegu jest tak duza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam dla efektów warto.

    OdpowiedzUsuń
  27. Depilacja laserowa, to obecnie najskuteczniejsza metoda redukująca niechciane owłosienie w sposób trwały. Radzaj tej depilacji szczególnie warto polecic osobom, które maja problem z wrastającymi włosami oraz zapaleniem mieszka włosowego. Do najskuteczniejszych laserów należą lasery diodowe - tu warto polecić laser Vectus który działa również na jaśniejsze owłosienie

    OdpowiedzUsuń
  28. efekty są tego warte, to zdecydowanie :) właściwie przeprowadzona depilacja laserowa (u mnie we Wrocławiu) nie będzie boleć ani dawać uczucia dyskomfortu, a poza tym powinna usunąć prawie wszystkie włoski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.