Rosegal best valentine gift 2018 Kupon and wishlists

Tym razem podczas przeglądania strony Rossegal.com towarzyszył mi mój mąż. W sumie najwięcej rzeczy on chciał. A to zegarek, a to jakaś inne urządzonko. Przyłączyła się też córka i na moje rzeczy brakło już miejsca w przesyłce. Jeśli szukacie czegoś ładnego, to trafiliście idealnie, bo w sklepie dostępne są mydełka w kształcie róży w różnych kolorach z misiem. Całość zapakowana w metalowe, ozdobne pudełko. Dostępne różne warianty, kolory, opakowania. 
Stacja pogodowa, to zachciewajka mojego męża. Już ją widzę oczami wyobraźni. Kiedyś zamówiłam taki ciekawy termometr i mężuś często się nim bawi, przełącza, ustawia, sprawdza itp. 
Na koniec w oko mi wpadła fajna naklejka 3D na ścianę. Ciekawa jestem, jak wygląda w rzeczywistości. 

Mydłka w kształcie róży i miś KLIK
Naklejka na ścianę 3D KLIK
Stacja pogodowa KLIK

Kupon: RosegalChen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.