Houzetek PT3378 Stacja pogodowa oraz śliczny misiaczek czyli moje zamówienie rosegal.com

Chiński Nowy Rok spowodował nie małe zamieszanie w wysyłce paczek. Ja nadal czekam na jedna, ale coś jej nie widać. Najgorsze jest to, że fajne produkty tak szybko się wyprzedają i między innymi z tego powodu powstają opóźnienia. To co pokazuję Wam w wish listach, to staram się zamówić. Mój małżonek wrzucił do koszyka stację pogodową, która okazała się całkiem fajnym gadżetem do domu. Zresztą zobaczcie sami. 
Przed walentynkami na rosegal.com pojawiły się takie słodkie zestawy upominkowe z misiem. Kupiłam sobie jeden i to był strzał w dziesiątkę, bo super się prezentuje. Oprócz misia w pudełku mamy mydlane różyczki, ale zestaw wygląda tak uroczo, że szkoda mi go zepsuć. Misia mogliście zobaczyć na niektórych moich zdjęciach, jako dekoracja. :) 
Najdroższa rzecz z mojego zamówienia, to stacja pogodowa. Teraz dzięki niej wiem, jaka jest temperatura na zewnątrz i jak mam się ubrać odpowiednio do pogody. Stacja bardzo dobrze wykonana, przychodzi do nas w kartonowym pudełku, a w środku zabezpieczona odpowiednio pianka i folią bezbelkową. Można załączyć ją zarówno na prąd i baterie. Mam wrażenie, że od momentu, gdy spaliłam oświetlenie, bo nie umiałam przerobić sobie wtyczki do przesyłek dołączana jest europejska biała wtyczka. Otrzymałam ją przy zakupie ledów i tej stacji. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo musiałabym stację uruchomić na baterie. 
Dokładne i precyzyjne prognozy pogody i wilgotności z rekordowymi wartościami min / max, format 12/24 godzin, podwójny budzik (opcja drzemki), data i kalendarz. Alarmy temperatury wewnętrznej i zewnętrznej, strzałka trendu, odbiór i wskaźniki niskiego poziomu naładowania baterii. 12 ikon faz księżyca i ciśnienie barometryczne z historią ciśnienia barometrycznego. Wskaźnik stanu poziomu komfortu. Wszystko w jednym funkcji, aby uczynić go wszechstronnym i niezbędnym narzędziem do domu. 

- EASY-TO-READ COLOURFUL DISPLAY:
Kolorowy wyświetlacz posiada 3 różne ustawienia oświetlenia, dzięki czemu możesz z łatwością odczytać informacje, które chcesz mieć w zasięgu wzroku. Posiada 6 ikon prognozy pogody. Podświetlenie 15 sekund. Oświetlenie LED podświetlenia non stop z zasilaczem. Po zasileniu z baterii wchodzi w automatyczny tryb oszczędzania energii, wyłączając się po 8 sekundach. 

- INTELIGENTNY CZUJNIK ZEWNĘTRZNY:
Innowacyjny zewnętrzny czujnik bezprzewodowy z zewnętrznym wyświetlaczem temperatury i wilgotności, gwarantuje samokalibrację i dokładne dane dotyczące warunków zewnętrznych. Odległość transmisji nadajnika zewnętrznego 200FT / 60M. Przygotuj się na spotkanie z dniem bez wychodzenia z drzwi wejściowych. 

- POWER BANK I PODWÓJNA OPCJA ŁADOWANIA:
Stacja pogodowa Houzetek wyposażona jest w zintegrowany port ładowania USB. Może być używany jako bank mocy do ładowania telefonów komórkowych lub innych urządzeń zasilanych z adaptera ściennego. 2 sposoby łądowania: zasilacz sieciowy (w zestawie) 2 x baterie AA (nie dołączone). 

- WEWNĘTRZNE I NA ZEWNĄTRZ:
Stacja meteorologiczna jest odpowiednia zarówno do wewnętrznych pomieszczeń mieszkalnych (sypialnia, pokój dzienny, pokój dziecięcy, kuchnia, pralnia), jak i terenów zadaszonych na zewnątrz (balkon, taras, garaż). Nie wolno wystawiać bezpośrednio na wodę. 
Jestem mega zadowolona z zamówienia. 

Stacja pogodowa KLIK
Miś w fioletowym pudełku KLIK
Trawka KLIK

24 komentarze:

  1. fajna ta stacja pogoda, chyba i ja sobie taką kupię, bo nawet termometra w domu nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moja córka też tak stwierdziła i od razu pomalowała kredkami :D

      Usuń
  3. Zamówiłam podobną stację pogody ale działa dopiero jak wcisniesz guzik- więc nie podoba mi się. Tu chyba jest inaczej.
    Kwiaty mam bez misia - piękny dodatek do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakaś wadliwa. Moja cały czas idzie.

      Usuń
  4. Przydalaby mi sie taka stacja . 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczek jest słodki :)
    Stacja super wygląda, mamy coś podobnego, ale nie tak fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad zakupem takiej stacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw z misiem faktycznie jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe zamówienie ekstra :) Misiu jest super i to jeszcze w fioletowym ubranku <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta stacja pogodowa, ale cena dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  10. stacja pogodowa bardzo mi sie spodobala.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czadowa ta stacja! Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka stacja pogodowa to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy zestaw! Idealny na prezent ;) A stacja pogoda bardzo fajna i funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stacja pogodowa to naprawdę fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa z tą stacją pogodową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stacja pogody przydatna i fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.