Na zaful.com pojawiły się pędzle o bajecznych kształtach

Pędzli nigdy dość. Zwłaszcza, że cały czas pojawiają się coraz wymyślne. Takie oto cudeńka przywędrowały do mnie ze sklepu Zaful.com. Na drugą część zamówienia jeszcze czekam, ale postanowiłam Wam co nieco pokazać, bo w tygodniu mogę nie mieć czasu na zrobienie zdjęć. 
Takie zestawy pędzli bardzo ładnie prezentują się jako kolorowy akcent do zdjęć, zdobią toaletkę, można dołożyć je do prezentu. Nadają również do malowania. Te w środku wyglądają, jak magiczne różdżki i super leżą w dłoni. Być może zrobię kolejne rozdanie - zobaczymy. 
Do koszyka wrzuciłam też oświetlenie w kształcie serc. Super wygląda. Będzie fajnym akcentem do zdjęć lub może powieszę je gdzieś na ścianie. Na zdjęciu są też czarne maski, które już kiedyś miałam i byłam zadowolona. Aplikowałam je tylko na nos i miałam wrażenie, że skóra rzeczywiście jest oczyszczona. 

Pędzle magiczne różdżki KLIK
Pędzle w stylu mermaid KLIK
Pędzle ombre KLIK
Oświetlenie serca KLIK
Czarna maska KLIK

9 komentarzy:

  1. wyglądają przepięknie ja mam złote rogi jednorożców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują :)

    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka Pilaten niestety mi nie służyła zbyt dobrze. Pędzle rzeczywiście piękne! Sama nie wiem który zestaw bym zamawiała dla siebie gdybym miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawialam kolejne pedzle czy kazdym zamowieniu. Do zdjec sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie niesamowicie, jednak póki co nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super, ozdobiłyby pięknie toaletkę. Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te kształty pędzli ♥ jest na czym oko zawiesić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.