Winter is Coming - dodatki do domu dresslily.com

Ostatnio pokazywałam Wam swetry zimowe, to teraz przyszła pora pokazać coś do domu. Uwielbiam te zegary z zagranicznych stron. Mam jeden i sprawdza się wyśmienicie. Ten z wieżą również mi się podoba i chyba sobie go zamówię. Zobaczyłam też piękną, ozdobną latarenkę w biały kolorze. Znalazłam też tacę na owoce. Wybór jest ogromny i tak naprawdę sama nie wiem, co bym chciała sobie kupić. 


Taca na owoce KLIK
Biała latarenka KLIK
Zegar KLIK


Wszystkie ceny znajdują się pod linkiem. Zachęcam do obejrzenia asortymentu.

8 komentarzy:

  1. Muszę zacząć rozglądać się za zegarem do mojego mieszkania, chociaż ten z wieżą wydaje mi się zbyt banalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Linki poklikane. Ta biała latarenka jest na prawdę bardzo ładna :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taca na owoce fajna, weszłam w linki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna jest ta taca na owoce;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała latarenka mi się marzy, pomagam - 9,84$, 11,33$, 23,52$ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.