Marka KOBO Professional wprowadza nową serię kosmetyków do makijażu - nowa szafa

Ponad 130 kosmetyków w różnych wariantach kolorystycznych znalazło się w nowej serii marki KOBO Professional. To zestaw wyjątkowych, starannie dobranych produktów do makijażu twarzy, oczu i ust w bardzo eleganckich opakowaniach. Wśród nowości znalazło się, po raz pierwszy w ofercie marki, 29 produktów mineralnych – bezzapachowych i delikatnych dla skóry.

Nowe cienie do powiek w każdym z dostępnych wariantów opakowań charakteryzują się wysoką pigmentacją i niespotykaną trwałością. Swoje ulubione kolory w autorskiej palecie MY FAVOURITE COLOURS z limitowanej edycji skomponował wizażysta marki, sam Daniel Sobieśniewski.
W sprzedaży pojawiły się rownież palety bronzerów, rozświetlaczy i róży oraz bazy niwelujące niedoskonałości cery, podkłady, korektory i pudry. Dla kobiet chcących dodatkowo podkreślić makijaż, doskonałym wyborem okażą się nowe pomadki do ust o błyszczącym i matowym wykończeniu w postaci pojedynczych produktów lub kompaktowej, wygodnej palety oferującej kilka odcieni w zestawie.




To co pokazałam to tylko wybrane pozycje. Pełny asortyment znajdziecie w drogerii. Jest ponad 130 nowych produktów. 
www.drogerienatura.pl

9 komentarzy:

  1. Niestety póki co w mojej drogerii ich nie ma i pewnie nie będzie ;) Z tego co słyszałam, gdy te kosmetyki wchodziły na rynek, to w wybranych drogeriach pojawiły się osobne szafy z tymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos mnie nie kusza :). Zreszta, żarze ograniczam sie do minimum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości wypuścili póki co mam zapasy takich produktów kolorowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie baza pod cienie oraz te metaliczne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby jest w czym wybierać, ale pewnie na nic się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo nowości ;-) Jednak z Kobo jakoś mi nie po drodze (chyba za daleko mam do Natury) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na tą paletkę ulubionych cieni Daniela. Niestety za każdym razem, gdy jestem w drogerii to jej nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.