Dermacol Aroma Ritual piana antystresowa - odprężenie i relaks

Mając wannę mogę sobie pozwolić na testowanie różnych produktów kąpielowych. Z marką Dermacol miałam już wcześniej przyjemność i byłam zadowolona, dlatego podczas zakupów na www.iperfumy.pl do koszyka wrzuciłam pianę antystresową. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdziła, to zapraszam do dalszej części.

Warto od czasu do czasu zmienić kąpiel w prawdziwy rytuał piękna, dzięki któremu odprężymy się i nabierzemy nowej energii do działania. Wiadomo każdy z nas ma inne metody na zrelaksowanie się po ciężkim dniu wypełnionym pracą, obowiązkami domowymi czy też i jednym, i drugim. Ja polecam kąpiele i nie mogłam doczekać się kiedy w końcu będę mieć swoją wannę. 

Moja opinia:
 ● Opakowanie plastikowe, zakręcane, wygodne w użytkowaniu. Przeźroczyste, dlatego można kontrolować poziom zużycia. Szata graficzna przyjemna dla oka.
● Konsystencja płynna, taka jak w przypadku płynów do kąpieli. Pieni się niesamowicie. Polecam nalanie płynu, nasypanie soli w podobnym kolorze i dopiero wtedy puszczenie wody. Zanim wejdziemy do wanny sól ładnie się rozpuści, a nasz płyn zamieni się w cudowną pianę. Tak naprawdę wystarczy wlać niedużą ilość. 
● Zapach niesamowicie intensywny i odprężający. Cała łazienka pachnie winogronami z dodatkiem limonki. Jeśli lubicie takie energetyzujące zapachy, to polecam. Na skórze zapach również utrzymuje się chwilę. 
● Kosmetyk nie wysusza i nie podrażnia skóry. Gdyby jednak wasza skóra odczuwała dyskomfort, to polecam dodać do kąpieli olejek lub oliwkę do ciała. 
● Wydajna. Cena 19zł 500ml
● Piana dostępna w kilku wariantach: Irlandzka kawa, arbuz.
Można też zakupić kosmetyki do kąpieli i pod prysznic zapakowane w bardzo ładne zestawy prezentowe. 
● Skład: Aqua. Sodium Laurent Sulfate, Cocomidopropyl Betaine, Glycerin, Parfum, Sodium Chloride, PEG-40, Hydrogenated, Casrtrol Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Disodium EDTA, Citric Acid, Benzophenone-4, Diethylhexyl, Syringylidenemalonate, Capric / Capric Trygliceryde, Phenixyethanol, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Lilanool, Limonete, Citronellol, CI 17200, CI 42090. 


Lubicie aromatyczne, długie kąpiele? 
Znacie kosmetyki marki Dermacol? Jeśli nie miałyście okazji jeszcze stosować tych kosmetyków, to polecam wypróbować

13 komentarzy:

  1. Ja aktualnie nie mam wanny, tylko prysznic :( Oj brakuje mi wanny teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki znam tylko podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie długie, pachnące kąpiele <3

    OdpowiedzUsuń
  4. długie kąpiele teraz jak najbardziej wskazane:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, przydałaby się taka odprężająca kąpiel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jej nie miałam ale jestem jej ciekawa 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach brzmi bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! We will be linking to this great post on our site.
    Keep up the good writing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.