Październik miesiącem walki z rakiem piersi. Prezentacja pudełka.

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego w tym szczególnym czasie Shiny przypomina o profilaktyce, uświadamia nas o ryzyku oraz pokazuje jak prawidłowo się badać. Tradycyjnie wszystkie niezbędne informacje znajdziemy w gazetce Shiny Mag. W tym miesiącu Box wypełniony jest samymi fajnymi produktami, dlatego spieszę do Was i pokazuje zawartość. 
BARNÄNGEN ALL OVER RESCUE BODY BALM. Producentem jest Schwarzkopf. Krem całkiem ładnie pachnie i ma ciekawe, jak dla mnie opakowanie. Na pewno chętnie przetestuję, bo w nowym domu mam dość twardą wodę i wszelkiego typu nawilżacze schodzą w zawrotnym tempie. Oczywiście cały czas liczę na to, że w pudełku w końcu pojawi się jakiś naturalny olejek do ciała. Jak wiecie lubię olejki. Cena około 35zł 200ml

JANTAR MEDICA WCIERKA Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU DO SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW ZNISZCZONYCH. Przez moje pudełko kosmetyczne wiele razy ten kosmetyk przewijał się. Niestety nigdy nie zdecydowałam się na testy. Moja skóra głowy reagowała na wszystko swędzeniem i bałam się używać wcierek. Teraz po przeprowadzce powoli zmieniam pielęgnację. Suche powietrze, jednakowa temperatura, brak wilgoci sprawiła, że moje włosy przestały się aż tak bardzo przetłuszczać. Skalp stał się mniej wrażliwy, dlatego ponownie aplikuję odżywki. Wcierka podoba mi się, bo posiada spray, dzięki któremu można łatwo wprowadzić kosmetyk miedzy włosy. Na pewno przetestuję. Cena około 13zł 100ml 
BISPOL ŚWIECE ZAPACHOWE W SZKLE . Z tego produktu na pewno wiele osób się ucieszy. Ja też jestem zadowolona. Diamond Chic bardzo ładnie pachnie i niedługo ja odpalę.

FOODS BY ANN pocket energy bar batonik idealnie sprawdza się jako przekąska i całkiem dobrze smakuje. Też bardzo chętnie widziałabym takie produkty w pudełku, choć powinny być jako gratis, anie jako zapowiadana oddzielna pozycja. Cena około 3,89. 

AVON MARK LIQUID LIP. Otrzymałam matową szminkę w malinowym kolorze. Odcień Irresistible bardzo ładnie prezentuje się na ustach jest komfortowy i całkiem dobrze się go nosi. Niestety nie maluje się, aż tak mocnymi kolorami, dlatego na pewno oddam komuś w prezencie. Cena 32 zł

7TH HEAVEN Maska oczyszcająca owocowa typu pell-of. Maski to ja uwielbiam i już nie mogę doczekać się jej wypróbowania. cena około 5,60zł

EFEKTIMA Institut Algae-Lift - hydrożelowa maska z efektem liftingującym z niebieskimi algami. Kolejna maska z której również się cieszę. Cena około 12zł


Podsumowując: jestem zadowolona z zawartości październikowego pudełka. Wszystkie produkty okazują się być przydatne. Jak Wam się podoba pudełko? Co najbardziej Was zainteresowało.?

12 komentarzy:

  1. Dostałam takie samo masełko z beGLOSSY :) i jeszcze podoba mi się maseczka 7heaven. Ale ogólnie nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka nie do końca moja ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa z tym różowym pudełeczkiem. Ważne by uświadamiać, jak ważne jest badanie piersi. Co do samego pudełeczka - cała zawartość bardzo mi się spodobała. Najbardziej chyba przypadła mi do gustu szminka z Avonu, ja przeciwnie do Ciebie - uwielbiam takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pomadka z Avon i batonik od Ani Lewandowskiej no i maseczka, dużo o niej słyszałam a nigdy nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te maseczki! A kolor szminki bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Porównując do poprzedniej zawartości tych pudełek na wypada a wiele lepiej jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze pudełko od paru miesięcy z którego jestem w pełni zadowolona 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość pudełeczka bardzo fajna i stworzona w szczytnym celu. Wiele kobiet zapomina o badaniu piersi uważając, że ten problem ich nie dotyczy. Warto dbać o siebie i wykonywać regularne badania.

    OdpowiedzUsuń
  9. też kupiłam to pudełeczko ,bardzo fajna zawartość ,jestem pod wrażeniem ,piękna akcja i inicjatywa ,niestety problem nie jest mi obcy jeśli chodzi o bliskie osoby :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.