WYNIKI KONKURSU Z MARKĄ LIRENE


Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim wpisem, a w nim wyniki konkursu :) 
ZESTAW 1 
Seria kosmetyków Mineral Collection
Double Identity


ZESTAW 2
Seria kosmetyków C+Dpro Vitamin Energy 
AneczkaBlog

Zestaw 3 
Kosmetyki do makijażu
Adaasiek 21

Zestaw 4 
Kosmetyki do makijażu:
jo-jo-a

Gratuluję :) 

Dane do wysyłki (numer telefonu też) proszę przesłać na 
gosia22w@interia.pl w tytule "wygrana w konkursie"

Gdyby ktoś chciał wybrać sobie kolor podkładu, to proszę napisać kolor w meilu. Przekażę dalej taką informację. 

Proszę też dopisać, iż wyrażam zgodę na przekazanie swoich danych marce Lirene w celu wysyłki nagrody. 

Zapraszam na kolejny konkurs:

 

16 komentarzy:

  1. Ojaa! Dziękuję :*:* już piszę :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną urodzinową informację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dotarł do Ciebie mój email? ;) bo nie dostałam odpowiedzi i tak się zastanawiam..

      Usuń
    2. Tak otrzymałam już wszystkich dane :) Działam z opóźnieniem, bo jestem na urlopie i nie po drodze mi do komputera :D

      Usuń
    3. Ok, ja wszystoo rozumiem tylko tak się zastanawiałam czy doszedł @. Mi się nie spieszy ;)

      Usuń
  3. Miło :D mail już napisany :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.