25 lut 2017

WINTER SPA - ShinyBox w lutym pozytywnie zaskakuje.

Jak ten czas szybko leci. Niedawno pokazywałam Wam pudełko styczniowe, a dziś przybywam z kolejnym. W styczniowym boxie zachwyciłam się miniaturką balsamiku do ciała marki Cuccio. Skóra po zastosowaniu jest niesamowicie gładka, wręcz śliska, miała w dotyku i pięknie pachnie. Muszę koniecznie kupię pełnowymiarowe opakowanie. To by było tyle w ramach wstępu, a teraz zapraszam na prezentację. 

WINTER SPA to najnowsza propozycja od ShinyBox, dzięki której zadbasz o swoje piękno i podkreślisz wszystkie kobiece atuty. Zafunduj odrobinę relaksu swojemu ciału i przygotuj je na nadejście cieplejszych dni wraz z lutową edycją pudełka.

ELFA PHARM PEELING DO CIAŁA Z FILTRATEM ZE ŚLUZU ŚLIMAKA VIS PLANTIS - wersja nawilżająca 200ml, cena 14,99 zł.  Ostatnio wszędzie pełno jest kosmetyków marki Elfa Pharm. Sama od nich dostałam mega paczkę i teraz nie wiem od czego mam rozpocząć testy :D. Fajnie, że w pudełku znalazł się peeling. Na pewno wiele osób będzie z tego faktu zadowolona. 

ELFA PHARM ŻEL POD PRYSZNIC GREEN PHARMACY masło shea i zielona kawa 500ml, cena 8,99 zł. Żel pod prysznic również przyda się, choć zapach nie do końca mi odpowiada. 

IL SALONE MILANO KREM DO WŁOSÓW 250ml, cena 29,99 zł. Jestem ciekawa tego kosmetyku, choć obawiam się, że moje włosy go odrzucą. Miałam kiedyś szampon, odżywkę i po kilku zastosowaniach musiałam odstawić, bo mój skalp zareagował swędzeniem. Jak dla mnie pojemność zbyt duża i wolałabym miniaturę 50ml. 
MAMA’S KREM DO BIUSTU 50ml. Z racji niewielkich rozmiarów na pewno wypróbuję ten krem do biustu. Co prawda powstał z myślą o kobietach w ciąży, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abym i ja zaczęła go stosować. Niektórzy w pudełku zamiast kremu do biustu otrzymali krem przeciw rozstępom.

DELIA COSMETICS MUSUJĄCE KULKI DO KĄPIELI STÓP GOOD FOOT 12 szt, 7,60 zł. W tym przypadku nie mogłam się powstrzymać i od razu po otrzymaniu boxa poszłam do łazienki wymoczyć nóżki w tych kulkach. Kulki bardzo wolno się rozpuszczają, dlatego warto wrzucić je do bardzo ciepłej wody. Po osuszenie stóp ręcznikiem skóra stóp jest gładka, przyjemna w dotyku i odświeżona. Bardzo fajny kosmetyk. 

AA BEAUTY BAR KREMOWA MASKA NAWILŻAJĄCA 8ml I MASKA WĘGLOWA OCZYSZCZAJĄCA 8ml, cena 2x6 zł. Maseczki w formie saszetki, też mile widziane są w pudełku, bo dzięki temu można odkryć ciekawy kosmetyk. 

PIXIE COSMETICS KOREKTOR POD OCZY 00 creme brulee, cena 48 zł. Na FB widziałam wiele zachwytów, gdy okazało się, że w boxie będzie kosmetyk Pixie. Niestety nie znam żadnego kosmetyku tej marki, dlatego bardzo chętnie przekonam się na własnej skórze o co tyle szumu. Bardzo cieszę się z korektora, bo cały czas szukam czegoś lekkiego, a zarazem kryjącego. 

Jako prezent niespodzianka można było otrzymać pomadkę do ust z Farmony. Liczyłam, że będę mogła ją wypróbować, bo na stronie sklepu jest niedostępna. Niestety trafiłam na mini próbkę kosmetyku marki Alpha-H. Nigdy nie słyszałam o preparacie odbudowującym do twarzy Liquid Gold. Niby w ulotce pisze bestseller, więc koniecznie muszę spróbować. Dodatkowo w pudełku znalazła się herbatka i ciasteczko. 
Będąc Ambasadorką Shiny Box w pudełku znalazłam jeszcze rozświetlającą maseczkę do twarzy Mincer 75ml.

Podsumowując: Jestem pod wielkim wrażeniem tego pudełka i jego zawartości. Mam nadzieję, że ShinyBox również w kolejnych edycjach będzie tak pozytywnie zaskakiwał swoje klientki. Pudełka ShinyBox w lutym otrzymały dodatkowe zabezpieczanie w postaci kartonu ochronnego. W końcu pudełeczka przychodzą do mnie całe, nie zniszczone i mogę wykorzystać je do przechowywania. 

ShinyBox Winter Spa można jeszcze kupić TUTAJ
  

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i praktyczne kosmetyki :D jaka była cena tego pudełeczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor pod oczy i peeling do ciała bardzo mnie zaciekawiły. Są to kosmetyki, które namiętnie używam i zawsze muszę mieć je w zapasie, bo szybko się kończą - zwłaszcza peeling, bo korektor przetrwa dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko w całkiem fajnej cenie. Szczególnie peeling i kulki do kąpieli stóp <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować ten korektor z Pixie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo mi się podoba ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po nieudanej edycji styczniowej zrezygnowałam z subskrypcji. Teraz żałuję, bo pudełko świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość, choć nie lubię żeli Green Pharmacy.
    Mam ten sa sam odcień korektora pod oczy i jest dla mnie za jasny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pudełko, w końcu się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to pudełko jest fajne
    Wszystkie je mają .a. ja się dalej nie mogę zdecydować na pudełka ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie zawartość fajna, choć bardziej podobają mi się te boxy w których nie ma kosmetyków dostępnych w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pudełko :) A skórę można też wspierać poprzez zdrową dietę oraz picie zdrowej, filtrowanej wody - u mnie dało to dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pozytywnie zaskoczona zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty musze je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie pociągało mnie to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię tę odżywkę z IL Salone Milano

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.