Zakupy black friday oraz niespodzianki Mikołajkowe od firm.

Zamówienie w sklepie Farmona.pl. Regulamin Black Friday w sklepie posiadał wiele błędów i dzięki mojemu bystremu oku trafiła mi się super promocja. Zamówiłam sobie 5 ulubionych kremów ( jednego brak na zdjęciu). Gratiss był zestaw tutti frutti, krem do rąk i masę próbek. Moje zamówienie z przesyłką wyniosło mnie tylko 30zł. Jestem bardzo zadowolona, choć było sporo problemów w trakcie realizacji. 

Kolejna przesyłka, to Mikołajkowy upominek od biura prasowego Elpfa Pharm. Otrzymałam śliczną przesyłkę w której oprócz kosmetyków znajdowały się suszone liście i cebulki krokusa. Każdy kosmetyk jest ponoć hitem tego roku, wiec będę miała okazję się o tym przekonać. 
Kolejny prezent Mikołajkowy jest od firmy Farmona. Pani pamiętała o tym, ze lubię krem z czarną orchideą i włożyła mi do paczki, aż 3 sztuki. Teraz mam ich 8 czyli zapas na dobrych kilka miesięcy. Krem jest genialny i sprawdza się u mnie zarówno na noc, jak i dzień. 


Ostatni upominek od sklepu www.grotabryza.eu. Będę miała okazję wypróbować słynny olejek z Resibo.

To by było tyle. Bardzo dziękuję za prezenty. 

39 komentarzy:

  1. :) Życzę udanego testowania. P.s dobrze szukać takich małych haczyków, przy takim natłoku zamówień możemy wyjść na tym korzystnie albo wręcz odwrotnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się paczucha ze sklepu grotabryza :D Może dlatego, ze nie miałam jeszcze zadnego z tych kosmetykow :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, tyle dobroci za jednym razem! Miłego testowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zazdroszczę :D Miłego testowania!! <3
    __________
    Zapraszam też do mnie na nowy post :*
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm ile dobroci ;)! Ja też lubię ten krem z Orchideą, fajny i dobrze nawilżający produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :o Ale masz dużo mikołajkowych prezentów. Też tak chcemy! ^^ Produkty z firmy ,,wianek,, są super polecamy :) Genialny wpis buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek resibo sama chcę wypróbować, jestem ciekawa jak ci się sprawdzi maska Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci się udało z tym zamówieniem :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci sie udalo! Niektorzy naprawde maja talent do zakupow i korzystania z tzw. okazji :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo kosmetyków :) Jest co testować .

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczaczki ile cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości :) Niech dobrze ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczkę od Elpha Pharm mam też ja. Nigdy nie używałam tych produktów, więc jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Elpha Pharm przygarnęłabym wszystko. Olejek Resibo - super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenty :) mnie zainteresował krem z czarną orchideą, będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam przyjemność zostać obdarowana paczką od Elpfa Pharm,to bardzo miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo tego :) ale widze duzo perelek

    OdpowiedzUsuń
  18. też otrzymałam tą paczkę z Elpha Pharm. JEstem bardzo ciekawa tych kosmetyków, bo jeszcze nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy i super prezenty 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałaś być bardzo grzeczna skoro trafiły Ci się tak wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Resibo jestem ogromnie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wspaniałości<3
    Udanych testów.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że nie wiedziałam o tych okazjach w sklepie Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy :) ja w tym roku nie zaszalałam... prezenty też super. Widać kto był grzeczny w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Farmona za 30 zł wow robi wrażenie :) Paczuszki super :) Miłego testowania :) A jest co testować :D Super mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mikołaj się postarał, bo dużo fajnych nowości. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.