List do bogatego Mikołaja :)

Już niedługo będzie chodził Św Mikołaj. Jejku, jak ten czas szybko leci. Niedawno był początek roku, a tu niebawem będzie 2017 rok. Jako, że blogerką jestem już jakieś cztery lata, to i moje wymagania odnośnie prezentów są dość wysokie. Przetestowałam wiele produktów i teraz w dużej mierze zwracam uwagę, jak przesyłka została zapakowana. Wiem, że liczy się zawartość, ale rozpakowanie pięknej przesyłki też jest całkiem przyjemne. Piszę więc dziś list do Mikołaja, Mam nadzieję, że go przeczyta i mi coś przyniesie. Moje zachciewajki są dość drogie, dlatego liczę na Świętego Mikołaja.

Na pierwszym miejscu mojej listy zachciewajek są kosmetyczne kalendarze adwentowe. Wybrałam trzy pozycje ogólnodostępne. Kalendarz Douglasa już miałam sobie kupić podczas black friday, ale tak długo się zastanawiałam i dnia mi brakło. Jeśli Mikołaj mi nie przyniesie będę liczyć na promocję i wtedy sobie sama kupię. Wcale bym się nie obraziłam gdybym dostała również kalendarz marki Nuxe, Makeup Revolution lub inny. Myślę, że samo odkrywanie tych okienek sprawia człowiekowi niesamowitą frajdę. Widziałam też kalendarze innych firm takich jak Balea, Loccitane, The body shop, Bomb Cosmetic, Essencie. 

Kolejna pozycja na mojej liście jest Resibo serum do twarzy . Cały czas mam na nie ochotę, bo czytałam wiele pozytywnych opinii w internecie. Teraz na święta można kupić je w zestawie prezentowym razem z rewelacyjnym kremem pod oczy i mniej fajnym kremem do twarzy. Postanowiłam, że muszę je wypróbować i prędzej czy później to nastąpi. 

Moim marzeniem jest też poznać inne kosmetyki marki The Balm. Paletka nude dude okazała się rewelacyjna i teraz chcę nową paletę cieni do powiek the balm apettit. Podobają mi się w niej kolory i ogólnie jej wygląd. 
Marka makeup revolution szaleje i wypuściła na rynek takie fajne boxy. Cóż zrobić bardzo mi się podobają i nawet mogłabym przygarnąć sam kartonik z szufladkami.

Na iperfumy również pojawiły ładnie zapakowane i ciekawe zestawy prezentowe Notino . W sumie każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, bo wybór i zawartość jest dość różnorodna. 

Po wczorajszym filmiku Maxineczki pomyślałam też o pędzlach M Brush by Maxineczka. Też bym takie chciała i najlepiej cały zestaw. 
Święty Mikołaju mam nadzieję, że jasno i przejrzyście przedstawiałam swoje zachciewajki. Moje marzenia są dość kosztowne, ale znając Twoją dobroć myślę, że cena nie gra roli :D. Pragnę też zaznaczyć, iż byłam bardzo grzeczna. Oczywiście gdyby dla na stanie zabrakło nagle wszystkiego możesz mi w zastępstwie przynieść co innego. Pamiętaj, aby ładnie zapakować. :) 

23 komentarze:

  1. Ja bym chciała kalendarz adwentowy Sanctuary <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe prezenty... ja napisałam do Świętego o zestaw do manicure hybrydowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na niekosmetyczne prezenty. Mam spore zapasy, więc i potrzeby współmiernie małe. Życzę Ci, aby Twoje prezentowe marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie poluję na jakiejś pędzle i cerruti

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tegoroczny Mikołaj też musi być przy forsie bo zamarzyłam sobie kilka stroi sportowych, a to niestety kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły na prezenty! :) Jestem bardzo ciekawa tych pędzelków Maxi, ale biorąc pod uwagę ich cenę, nie pozostaje mi nic innego jak czekać na Twoją recenzję po tym jak dostaniesz je od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heheh Gosia jesteś genialna ! :D Ale powiem Ci że Twoje chciejki świąteczne mogłyby się pokryć z moimi ! ;) tylko ja to z grzecznością miałam problemy ;D to nie wiem czy Mikołaj będzie taki hojny ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe produkty :D powodzenia, by Mikołaj przyniósł upragnione prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki bogaty Mikołaj też mógłby mnie odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooo :D Takie Mikołaj może przyjść i do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle Maxi też bym przygarnęła :) Jestem ich bardzo ciekawa, zbierają same dobre opinie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ten zestaw pedzli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle maksi chciałabym dostać :) a kalendarz adwentowy z Douglasa dostałam na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie na biednego Mikołaja trafić nie możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Życzę każdej z nas tak bogatego Mikołaja. Same cudowne zestawienie kosmetyków ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten Mikołaj to chyba będzie musiał oszaleć, żeby mieć taki duży budżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja Ci życzę tego bogatego Mikołaja, bo zachcianki masz fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też muszę napisać list do Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam w planach kupić kalendarz Revolution, ale szybko zostały wyprzedane.:(
    Jednak najbardziej skusiłabym się na The body shop

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo podobne życzenia do Mikołaja, bo marzą mi się kalendarze adwentowe i olejek do demakijażu Resibo :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta lista jest bardzo podobna do mojej :) Też się zabieram do napisania listu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach taki kalendarz adwentowy z kosmetykami to i ja bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.