Avon Life - przepiękny zapach autorstwa Kenzo Takady. Żyj pięknie.

Do niedawna uważałam, że najpiękniejsze katalogowe zapachy ma firma Oriflame. Pomyliłam się i to bardzo, bo dużo lepiej w tym momencie wypada Avon. Perfumy zdecydowanie dłużej pachną i mam wrażenie, że zapach jest bardziej oryginalny i unikatowy. Praktycznie nie zamawiam nic z Avonu, ale pachnąca strona w katalogu przekonała mnie do zakupu dwóch pozycji w różnych odstępach czasu. W ulubieńcach pokazywałam Wam już Today Absolut, a teraz przyszła pora na pochwalenie się moja kolejną okazyjną zdobyczą czyli Life by Kenzo Takada

Kenzo Takada jest światowej sławy projektantem mody i perfum. Wspólnie z marką Avon zaprojektował zapach Life dla niej i dla niego. Inspiracją jest jego motto "Live Life Beautifully," Od początku swojej twórczości wyznaje zasadę, że każda rzecz, którą zaprojektuje musi być pięknym elementem wzbogacającym nasze codzienne życie.

Nuty głowa: cytrusy, biała herbata, lilia wodna, czerwone jabłko
Nuty serca: fiołek, biała piwonia, sakura
Baza: korzeń irysa, paczuli, nasiona ambrette
Avon Life by Kenzo Takada for Her są radosnymi i energetycznymi perfumami kwiatowo - drzewnymi. To zapach dla kobiet kochających piękne życie, czerpiących radość z każdej chwili. To kompozycja wyzwalająca energię, a zarazem – eliksir podkreślający delikatną stronę kobiecości. Pachną intensywnie i długo. Wystarczy kilka kropel by otulił nas świeży, przyjemny zapach. Falkon elegancki, nowoczesny i bardzo kobiecy. Niewątpliwie stanie się on ozdobą niejednej toaletki. Nawet nie wiedziałam, że wersja damska i męska posiada jeden wspólny element. Widzicie tą piękną nakrętkę w kształcie kwiatka? Wersja męska pod spodem buteleczki posiada dokładnie takie wgłębienie. Nie wiem, co to dokładnie miało znaczyć, ale bardzo podoba mi się taki detal. Jestem zachwycona zapachem i w ostatnim czasie cały czas tylko nim się spryskuję. 
Woda perfumowana Life miała swoją premierę we wrześniu 2016. Cena w granicach 129zł, choć widziałam wiele promocyjnych ofert

Kosmetyki Avon dostępne są na stronie iperfumy.pl

Dajcie znać czy znacie Kenzo. Koniecznie napiszcie co myślicie o tym projekcie i współpracy z marką Avon. 

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za marką Avon, ale firma ma swoje perełki: jak nieśmiertelne konturówki do oczu czy mój ulubiony tusz do rzęs SuperSHOCK (który bardzo Ci polecam jeśli nie znasz:)). Perfumy również mają przepiękne, i w sumie Avon to jedyne miejsce, gdzie je kupuję. O tych nie słyszałam, bo dawno nie miałam katalogu w ręce, ale jak będę miała okazję zamówić to może się skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaje się na te perfumy już od dłuższego czasu. Boję się tylko, że dla mnie będą zbyt słodkie. Ale ten piękny flakonik tak bardzo mnie kusi ! Jest wręcz cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze nie jestem w stanie wyobrazić sobie tego zapachu :) Kenzo kiedyś znalazłam ale nie pamiętam jak pachnie a za samym avonem nie przepadam choć niektóre ich perfumy są fajne. Ale tylko perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie zapachy Kenzo, więc ta współpraca pewnie też przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Ładna buteleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam na razie tego zapachu, jednak mam swoich kilku ulubieńców zapachowych z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie avonu zawszę mnie po nich uczula - po kosmetykach wszystkich ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym z moich pierwszych "dorosłych" zapachów był właśnie Kenzo, wtedy niedostępny jeszcze w Polsce a kupiony w Sephorze podczas wakacji w Paryżu. Teraz moim ukochanym zapachem jest ciężki i słodki Tresor, ale lubię, zwłaszcza latem, także lekkie, owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Avon ma kilka perełek, które lubię :) Mam kilka buteleczek i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.