Cien kosmetyki do włosów z keratyną. Testuję z Lidlem.

Jakiś czas temu otrzymałam wielką pakę od Lidla. Zawartość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, bo nie spodziewałam się jej. Część produktów rozdałam np: mydła których nie używam, a część pozostawiłam sobie do testów. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków w kategorii pielęgnacja włosów. Jeśli jesteście ciekawi czy przypadły mi do gustu, to zapraszam do dalszej części wpisu. 



Moja opinia:
Jak wiecie mam wrażliwy skalp i nie wszystko mogę aplikować na włosy. Już po kilku użyciach jestem w stanie stwierdzić czy dany kosmetyk będzie dla mnie odpowiedni czy lepiej sobie go odpuścić. Najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie szampon, który nie ma jakiegoś super składu, ale o dziwno nie powoduje u mnie swędzenia i podrażnienia. Stosuję go co drugie, trzecie mycie i jestem zadowolona. Dobrze się pieni, nie wysusza skóry głowy i sprawdza się przy zmywaniu olejów. Zapach, jakby męski nie utrzymuje się długo na włosach, więc zupełnie mi nie przeszkadza. Plastikowa tubka w której umieszczony jest szampon, jet dobrze wykonana, bo zawartość samoistnie z niej nie wylewa się. Opakowanie zasługuje na wielki plus. Maska i odżywka przeciętnie się sprawowały i nie zauważyłam między nimi jakiejś większej różnicy. Niby nawilżały, ale szału nie ma. Nie mam co się łudzić, że kosmetyki odbudują zniszczone włosy, skoro te lepsze składniki znajdują się na końcu składu w minimalne ilości. Koszt zakupu nie nie jest wysoki, w granicach 6-7 zł, dlatego posiadaczki mało wymagających włosów mogą pokusić się o ich zakup. Jeśli chodzi o lakier do włosów nie spodziewałam się po nim super działania. Z reguły te tanie lakiery marek własnych, bardzo słabo utrwalają włosy. Wystarczy wietrzna pogoda i całe starania idą na marne. Włosy zaraz po spryskaniu lakierem wyglądają, jakby były mokre. Po dłuższej chwili wszystko ładnie wysycha i nie mamy posklejanych włosów, ale poziom utrwalenia oceniam na słabe 3. Gdybym miała wydać 7 zł na ten lakier, to wolałabym dołożyć i kupić lakier marki Taft, który często jest na promocji za 9,99.

Jak widzicie tylko szampon sprawdzi się w moim przypadku i na pewno zużyję go do końca. Reszta nie koniecznie przypadła mi do gustu. Z pielęgnacyjnych kosmetyków tej marki mogę Wam z czystym sumieniem polecić żele pod prysznic. Zapachy bardzo aromatyczne i oryginalne. 

Dajcie znać, jakie kosmetyki najczęściej kupujecie w Lidlu :) 

14 komentarzy:

  1. Szału nie ma, ale jak za taką cenę to można przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam chyba żadnych pielęgnacyjnych kosmetyków z Lidla, choć wiem, że mają dobre składy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakby u mnie się spisały te kosmetyki ;)) Gdybym nie miała takiego zapasu szamponów i masek to pewnie bym sięgnęła z czystej ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś spróbować ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, może nawet kupię i wytestuję

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten lakier do włosów i rzeczywiście bez szału, ale jak za taką cenę przebolałam i zużyłam do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że szampon nie zrobił krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam tych produktów jeszcze u mnie w Lidlu..Kurcze aż popatrzę jak będę na zakupach
    Bo już 2 post czytam o tych kosmetykach ...i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jedynie stosowałam ich żele które zresztą uwielbiam :) jestem ciekawa czy produkty do włosów byłyby dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio tonik w Lidlu kupiłam i jest bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.